  • Data: 2012-06-04 11:58:30
    Temat: Re: Sony SLT-A37 - lepiej niż lustrzanki
    Od: de Fresz <d...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2012-06-02 14:58:43 +0200, "Marcin [3M]" <m...@g...pl> said:

    > Coś słyszałem.
    > Rzuć mi jeno linkami, do czegoś co da się oglądnąć i ma więcej niż 5
    > minut...

    A po co aż tak długie?

    > Oraz do takich których nie dałoby się zrobić komórką czy kompaktem.

    Się mi nie chce szukać, ale możliwość zabawy GO, użycia bardzo
    szerokiego kąta oraz jakość przy kiepskich warunkach oświetleniowych są
    dość istotnymi argumentami za. Zresztą nieważne czy ludziom uda się
    zrealizować jakąś ambitniejszą produkcję, istotne są aspiracje - to one
    są niebagatelną siłą motoryczną popychającą do zakupów. Zupełnie jak z
    SUVami - sportowy styl, czysto teoretyczne możliwości terenowe, a
    kupują je ludzie, dla których sport to zapasy z lodówką, a teren to 20
    metrów dziurawej szutrówki raz na pół roku.

    de Fresz