  • Data: 2012-05-30 11:36:15
    Temat: Re: Sony SLT-A37 - lepiej niż lustrzanki
    Od: de Fresz <d...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2012-05-29 21:52:58 +0200, dominik <u...@d...net.pl> said:

    > To jest oficjalna notka prasowa, w tym nie ma nic dziwnego,

    Przypadkiem udająca artykuł.

    > natomiast jest jak ktoś ma obsesję i by upewniać się, że każdy doskonale
    > wie, że w to wierzyć nie należy. Po normalnym człowieku taki bełkot spływa
    > jak wszelkie głupawe teksty z reklam.

    Tzw. normalny człowiek nie jest w stanie znać się na wszystkim, a brak
    wyraźnie nakreślonych różnic pomiędzy rzetelnie przygotowanym przez
    dziennikarza artykułem, a napisaną na zlecenie producenta notką
    piarowską (dla dalszego zaciemnienia obrazu zwaną czasem "artykułem
    sponsorowanym") sprawia, że jedni łykają ten bełkot niczym młode
    pelikany, inni z kolei wolą nie wierzyć w żadne słowo drukowane. A że
    Sony na naszym rynku jest zdecydowanym liderem agresywnych działań
    piarowskich, nie powinna dziwić niechęć coponiektórych do tej firmy.

    de Fresz