  • Data: 2011-09-15 18:47:44
    Temat: Re: Sonda
    Od: r...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    > Z łezką w oku. Może ktoś nagra i będziemy mieli w Internecie komplet, oprócz
    > tych skasowanych taśm. Chyba, że te skasowane odcinki u kogoś w domu leżą?
    > Swoją drogą zastanawiam się, czy doczekam w swoim życiu programu na podobnym
    > poziomie i na dodatek rodzimej produkcji? Programy na Discovery i innych
    > podejmują ciekawe problemy, ale realizacja jest fatalna - co chwilę powtórka
    > tych samych ujęć, te same sentencje, ogłupieć można. Materiał 10 minutowy
    > umieszczany w 20 minut.

    Oglądnąłem kilka odcinków Sondy na TVP HISTORIA i myślę że oprócz wspomnień to
    nie ma czego żałować. Jedynie czego nie można zarzucić Sondzie to kunsztu
    prowadzących. Samo przygotowanie programu, scenografii i prowadzenie wymagało
    sporo zaangażowania z ich strony. W latach kiedy puszczali Sondę, to było coś,
    bo prowadzący opowiadali o nowinkach technicznych, a w tamtych czasach to było u
    nas krucho z takimi wiadomościami o nowinkach technicznych. A oni jeździli
    trochę po świecie i zdobywali materiały. Pamiętam, że sam jako nastolatek z
    zainteresowaniem wtedy oglądałem Sondę. Zmieniła się dostępność do informacji,
    przynajmniej w Polsce. Uważam, że naprawdę nie ma się czym zachwycać.

    A tak w ogóle to TVP HISTORIA, ze względu na emitowane archiwa, powinna się
    nazywać TVP ARCHIWUM.

    Robert