    From: "b...@n...pl" <b...@n...pl>
    Newsgroups: pl.comp.programming
    Subject: Re: Software warranties
    Date: Mon, 18 Jul 2011 13:24:41 +0200
    <ivef8p$1rn$1@news.onet.pl> <iveg55$ar3$1@solani.org>
    <ivend0$2qd$1@news.onet.pl> <iveopc$ar3$4@solani.org>
    <iveran$jvn$1@news.onet.pl> <ivesh5$akp$1@speranza.aioe.org>
    <ivi7u8$c7n$1@news.onet.pl>
    <2...@g...googlegroups.com>
    <ivico7$vmc$1@news.onet.pl>
    <e...@k...googlegroups.com>
    <ivmpec$aiq$1@news.onet.pl> <ivmrvh$500$1@speranza.aioe.org>
    <ivn3ua$pnr$1@news.onet.pl> <ivn4b5$8m2$7@solani.org>
    <ivn519$u84$1@news.onet.pl> <ivnkfu$3rn$1@speranza.aioe.org>
    <ivnnjk$6lr$1@news.onet.pl> <ivnpj2$fqh$1@speranza.aioe.org>
    <ivns1s$jkg$1@news.onet.pl> <ivoulc$q5u$1@speranza.aioe.org>
    <ivq5jk$hre$1@news.onet.pl> <ivs9ob$j7e$1@speranza.aioe.org>
    <ivufjg$mi$1@news.onet.pl> <s...@e...rdc.pl>
    <ivv1l6$85u$2@solani.org>

    On 17.07.2011 18:12, Stachu 'Dozzie' K. wrote:

    > Mariusz, ale to akurat dobry argument, tylko oznacza, że nie należałoby
    > na bezczelnego i bezmyślnie kopiować całego mechanizmu gwarancji
    > z produktów materialnych, a przejrzeć what's applicable.

    Podejrzewam, że nic nie jest applicable. To dwa światy osobne, jedyne co
    je łączy, to jest to, że odbiorca za to zapłacił.

    Jak porównujemy ze sprzętem AGD to jakby producent pralek miał dać
    gwarancję na pralkę, która będzie podpięta do sieci 230 albo 110V, i
    albo do stałego, albo do zmiennego, czasami będzie się lał kwas azotowy,
    czasami woda destylowana. Czasami proszek, czasami piasek.

    Wiesz dobrze ile jest zmiennych w środowisku. Nota bene, są tzw wersje
    testowe. Możesz za darmo używać przez miesiąc albo odpalić kilka razy i
    zobaczyć czy działa.

    --
    http://szumofob.eu