  • Data: 2011-07-20 23:39:48
    Temat: Re: Software warranties
    Od: Andrzej Jarzabek <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 20/07/2011 07:37, Stachu 'Dozzie' K. wrote:

    > Mariusz w tej dyskusji -- nie, właściwie wyłącznie w rozumieniu "obiekt
    > fizyczny". I tego właśnie uparcie starałeś się nie zrozumieć.

    Przedtem nie rozmawialiśmy o tym, co to jest książka.

    Ja oczywiście mógłbym przyjąć, że książka na potrzeby dyskusji oznacza
    tylko obiekt fizyczny, i są jeszcze jakieś inne przedmioty fizyczne, na
    przykład kamienie, chomiki albo taborety. Nie bardzo nadal rozumiem
    tego, o co od początku pytałem - w jaki sposób szczególne przepisy prawa
    autorskiego odnoszące się do oprogramowania upodabniają owo
    oprogramowanie do chomików albo taboretów.

    > Aha. Znaczy twoim zdaniem kopia książki (obiektu materialnego) nie jest
    > książką (obiektem materialnym).

    Nie znaczy. Czyli chyba jednak nie "aha". Musisz pomyśleć jeszcze trochę.