  • Data: 2011-07-18 21:42:38
    Temat: Re: Software warranties [OT]
    Od: Andrzej Jarzabek <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 18/07/2011 21:42, Kviat wrote:

    > Sensowne uzasadnienie już dostałeś, tylko go nie zrozumiałeś.

    Możesz zrekapitulować to uzasadnienie albo je przynajmniej zacytować? Ja
    tylko widziałem o tym, że sprawiedliwość jest subiektywna, z czym się
    można zgadzać lub nie, ale jako argument jest to właśnie absurdalne, na
    zasadzie: "poczucie smaku jest subiektywne, więc przyjmij łaskawie do
    wiadomości, że ogórki kiszone nie są smaczne."

    > A licytacja na epitety zapożyczone z przedszkola mnie nie interesuje.

    Przepraszam, jeśli poczułeś się urażony. Nie miałem zamiaru przez to
    powiedzieć, że jesteś głupi, tylko zademonstrować, jak nędznym wybiegiem
    retorycznym jest "przyjmij łaskawie do wiadomości". Napisałem tak tylko
    dlatego, że liczyłem, że jako osoba inteligentna zrozumiesz o co chodziło.