  • Data: 2011-07-19 10:15:02
    Temat: Re: Software warranties
    Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

    epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Andrzej Jarzabek"
    >Jeszcze raz przywołam kontekst "jakby zrównując oprogramowanie z
    >obiektami fizycznymi, których kopiować się nie da" - to jest absurd, bo
    >skoro w takim sensie jak piszesz obiektów fizycznych kopiować się nie
    >da, to nie ma potrzeby również istnienia praw zabraniających robienia
    >tego.

    Naprawdę, na siłe usiłujesz chyba nie zrozumieć. Od początku piszę co
    rozumiem pod pojęciem kopiowania, a ty swoje.
    Nie chce mi się. Po prostu dłużej mi się już nie chce. Jeśli nie widzisz
    różnicy pomiędzy czystą informacją, a fizycznym obiektem, to naprawdę
    nie mamy o czym rozmawiać.

    >Kup se auto.

    Co za błyskotliwa riposta.

    >Nic takiego nie napisałem.

    To jak już uzgodnisz sam ze sobą co piszesz, może da radę z tobą
    dyskutować.

    >Po pierwsze zapłaciłeś za egzemplarz utworu, nie za "sam utwór". Nie
    >daje ci to żadnych praw do otrzymywania kolejnych egzemplarzy.

    I to pięknie streszcza hipokryzję świętooburzonych obrońców prawa
    autorskiego. Raz już zapłaciłem za prawo korzystania z utworu (fakt,
    w nadmiernym skrócie opisałem to jako "zapłaciłem za utwór").
    Ba, powiem więcej. Skoro zapłaciłem już za prawo do korzystania
    z utworu, np. w wersji studyjnej, powinienem mieć prawo do tańszego
    egzemplarza tego samego utworu w innym wykonaniu, ponieważ tu muszę
    zapłacić tylko za prawo do artystycznego wykonania, a nie do samego
    utworu, bo to już nabyłem wcześniej.

    Możesz sobie darować odpowiadanie, bo - jak napisałem na początku - mnie
    się nie chce tego ciągnąć dalej.
    --
    | http://epsilon.eu.org/ |