  • Data: 2011-07-15 10:26:28
    Temat: Re: Software warranties
    Od: Andrzej Jarzabek <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Jul 15, 10:12 am, Mariusz Kruk <M...@e...eu.org> wrote:

    > Ależ nikt nie przeczy, że jest niebezpieczne. Tylko dawanie tego jako
    > podstawowego argumentu za nielegalnością bimbrownictwa jest cokolwiek
    > zabawne.

    Co w tym zabawnego? Jakby chodziło o akcyzę, to produkcja domowych win
    też by była zabroniona, nie?

    > (swoją drogą, pewni jesteście, że pędzenie na własny użytek
    > jest zabronione?)

    O ile mi wiadomo pędzenie bimbru w tradycyjnym rozumieniu tego słowa
    jest zabronione, również na własny użytek. Zdaje się, że w różnych
    innych sytuacjach destylacja na własny użytek może być dozwolona. Ale
    nie interesuję się szczególnie tym tematem, sam bimbru ani nie
    produkuję, ani nie pijam, ani bym nie robił tego nawet gdyby pędzenie
    było legalne.