  • Data: 2011-07-15 11:03:42
    Temat: Re: Software warranties
    Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

    epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Andrzej Jarzabek"
    >Albo nie. Różne używki nie są nawzajem swoimi substytutami

    Bo ty tak mówisz?

    >i nie ma
    >sztywnego popytu na jakąś sumę używania alkoholu+narkotyków. Spożywac
    >alkoholu mozna po prostu mniej lub więcej, a spozycie zależy mniędzy
    >innymi od dostępności.

    Oczywiście. Kluczowe jest tu "między innymi". W tych "innych" zawiera
    się także dostępność (i koszt) substytutów.
    Owszem, dla kogoś, kto chce się napić Glenfiddicha dla smaku,
    substytut będzie ciężko znaleźć. Ale dla kogoś, kto wyznaje zasadę
    "nieważne co, byle sponiewierało" będzie po prostu szukał tańszej
    alternatywy (przypominam - niekoniecznie w kryteriach stricte
    finansowych!)

    >Nie ma czegoś takiego, że spożywanie mniejszych
    >ilości alkoholu powoduje spozywanie większych ilości narkotyków.

    Nie wiem skąd w ogóle wytrzasnąłeś to zdanie.

    >Rzuć jakimiś konkretnymi danymi potwierdzającymi istnienie tego
    >rzekomego zjawiska.

    O konkretne dane statystyczne jest o tyle ciężko, że czynników
    wchodzących w grę jest mnóstwo. Natomiast jeśli chodzi o konkurencję ze
    strony substytutów, to chyba dość oczywiste.

    --
    | http://epsilon.eu.org/ |