  • Data: 2011-07-15 11:13:26
    Temat: Re: Software warranties
    Od: Michal Kleczek <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2011-07-15 12:57, Andrzej Jarzabek wrote:

    > Proszę bardzo, merytorycznie: to, że tak "rozumiesz" (znaczy, ci się
    > wydaje) wynikać może tylko z kompletnego braku zrozumienia, dlaczego
    > ograniczenie dostępności alkoholu leży w interesie publicznym. Gdybyś
    > rozumiał te powody, to byś wiedział, że analogii między alkoholem a
    > paliwem nie ma. Ponieważ te powody są oczywiste dla każdej średnio
    > rozgarniętej osoby, brak ich zrozumienia świadczy o poważnym
    > ograniczeniu w zdolności do rozumienia otaczającej rzeczywistości,
    > potocznie zwanym głupotą.
    >
    > Oczywiście jak najbardziej dopuszczam możliwość, że wcale nie jesteś
> [...]

    Zmieniasz temat w sposob subtelny i nadal obrzucasz inwektywami.
    Wspiales sie na wyzszy poziom trollowania. Ale dzis jestem cierpliwy,
    wiec odpowiem.
    Nie chodzi o to czy alkohol jest, czy nie jest szkodliwy, ale o to czy:
    1) "tanszy alkohol nie jest w interesie publicznym"
    2) akcyza jest sposobem na wplyw na ceny "ze wzgledu na interes
    publiczny" - gdyby chodzilo o "interes publiczny" to po prostu
    wprowadzonoby ceny minimalne.

    --
    Michal