eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.comp.programmingSoftware warranties › Re: Software warranties
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: Andrzej Jarzabek <a...@g...com>
    Newsgroups: pl.comp.programming
    Subject: Re: Software warranties
    Date: Thu, 14 Jul 2011 20:12:55 +0100
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 19
    Message-ID: <ivnf3o$ts$1@inews.gazeta.pl>
    References: <5...@u...googlegroups.com>
    <ivef8p$1rn$1@news.onet.pl> <iveg55$ar3$1@solani.org>
    <ivend0$2qd$1@news.onet.pl> <iveopc$ar3$4@solani.org>
    <iveran$jvn$1@news.onet.pl> <ivesh5$akp$1@speranza.aioe.org>
    <ivi7u8$c7n$1@news.onet.pl>
    <2...@g...googlegroups.com>
    <7...@y...googlegroups.com>
    <s...@e...rdc.pl>
    <4...@e...googlegroups.com>
    <s...@e...rdc.pl>
    NNTP-Posting-Host: 5ac53cca.bb.sky.com
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1310670776 956 90.197.60.202 (14 Jul 2011 19:12:56 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 14 Jul 2011 19:12:56 +0000 (UTC)
    X-User: septi
    In-Reply-To: <s...@e...rdc.pl>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:5.0) Gecko/20110624
    Thunderbird/5.0
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.comp.programming:191470
    [ ukryj nagłówki ]

    On 14/07/2011 07:13, Mariusz Kruk wrote:
    > epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done< "Andrzej Jarzabek"
    >
    >> No ale co, jest jakiś szczególny wyjątek, że w przypadku
    >> oprogramowania prawa ochrony konsumenta nie działają? Nie można z
    >> takim czymś pójść do UOKiK czy gdzie tam (zakładając, że sprzedawca
    >> nie odda pieniędzy)?
    >
    > W praktyce? Owszem. W praktyce nie działają. Co z tego, że "można" pójść
    > do UOKiK, skoro nikt nie ma odpowiedniej kombinacji
    > wiedzy/motywacji/środków żeby to zrobić?

    Jaka kombinacja wiedzy, motywacji i środków jest do tego potrzebna? Żeby
    pójść czy napisać list i powiedzieć "kupiłem laptopa z Windows, nie mogę
    aktywować Windowsa bo cośtam, sprzedawca nie chce przyjąć zwrotu ani
    naprawić, bo mówi, że to problem z oprogramowaniem, a oprogramowanie nie
    jest objęte; proszę mi pomóc"?


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: