    From: Marcin Kral <k...@p...na.onecie>
    Newsgroups: pl.comp.programming
    Subject: Re: Software warranties
    Date: Thu, 14 Jul 2011 00:12:53 +0200
    To: Bronek Kozicki <b...@s...net>

    W dniu 2011-07-13 00:00, Bronek Kozicki pisze:

    > i ja się z Tobą zgadzam, tylko dlaczego norma jest inna?

    Nie do końca jest tak źle. Pewne formy gwarancji jednak wyewoluowały
    nawet na rynku softu "desktopowego", zwłaszcza po stronie
    deweloperskiej. Często narzędzia firm trzecich, których używamy w pracy,
    posiadają oficjalny support - nierzadko z 24h "response time".

    Co więcej, za dodatkową opłatą można ten support z roku na rok przedłużać.

    Ponadto, kwestia wsparcia producenta jest kluczowa przy podejmowaniu
    decyzji o zakupie danego narzędzia, technologii, biblioteki, etc.

    Tak więc nie zawsze jesteśmy zdani na "as is" ...i zgaduje, że będziemy
    co raz rzadziej.

    Marcin Kral