  • Data: 2011-07-14 07:39:27
    Temat: Re: Software warranties
    Od: "Stachu 'Dozzie' K." <d...@g...eat.some.screws.spammer.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    On 2011-07-13, Zbigniew Malec <a...@i...invalid> wrote:

    > Zanim kupisz, czytasz opinie w internecie i już wiesz, że danego programu
    > nie kupisz.

    Przepraszam bardzo, ale jakie opinie w jakim internecie? Startupu, na
    który już ktoś się tu powołał? Toż producent dopiero wchodzi na rynek
    i jeszcze nie ma żadnych opinii.

    > W przypadku gier komputerowych sprawdza się doskonale. No i są
    > jeszcze dema i wersje czasowe. Są też wersje darmowe, ale upośledzone w
    > stosunku do wersji płatnej, które jednak pozwalaja dość dobrze się
    > zorientować, jak taki program wygląda od strony użytkowej. Możliwości jest
    > mnóstwo.

    Wszystko dobrowolne; nie aż tak wielu producentów tego używa jako środka
    sprzedaży. Wersje okrojone mogą nie pozwolić ci przetestować możliwości,
    których akurat potrzebujesz, bo akurat o nie są okrojone. Trochę słabo,
    nieprawdaż?

    --
    Secunia non olet.
    Stanislaw Klekot