eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.comp.programmingSoftware warrantiesRe: Software warranties
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.onet.pl!.POSTED!epsilon.rdc.pl!not
    -for-mail
    From: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org>
    Newsgroups: pl.comp.programming
    Subject: Re: Software warranties
    Date: Tue, 12 Jul 2011 14:30:25 +0200
    Organization: Denied!
    Lines: 35
    Message-ID: <s...@e...rdc.pl>
    References: <5...@u...googlegroups.com>
    <ivef8p$1rn$1@news.onet.pl> <iveg55$ar3$1@solani.org>
    <ivend0$2qd$1@news.onet.pl> <iveopc$ar3$4@solani.org>
    <iveran$jvn$1@news.onet.pl> <ivesh5$akp$1@speranza.aioe.org>
    <ivf745$6vc$1@news.onet.pl> <ivheam$rt$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: epsilon.rdc.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1310473862 3261 77.252.106.53 (12 Jul 2011 12:31:02 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 12 Jul 2011 12:31:02 +0000 (UTC)
    User-Agent: slrn/pre1.0.0-18 (Linux)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.comp.programming:191392
    [ ukryj nagłówki ]

    epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Paweł Kierski"
    >>> Right. Ale inne gałęzie gospodarki nie mają z tym problemu. To po prostu
    >>> jest wliczone w koszt pracy przedsiębiorstwa.
    >> Zauważ że inny jest koszt rozpoznania usterki w przypadku butów (bo ktoś
    >> sobie na to patrzy, ewentualnie robi jakiś test czy coś), a inny dla
    >> znalezienia błędu którego opis przesłał klient. Czas na zestawienie
    >> podobnej konfiguracji oprogramowania, próbę odtworzenia błędu itd itp
    >> jest delikatnie mówiąc większy.
    >I wszystko jest fajnie, gdy taka gwarancja jest wynegocjowana, a nie
    >przymusowa. Cena wtedy też jest wynegocjowana na odpowiednio wyższym
    >poziomie.

    Przy czym to wcale nie jest takie proste ze względu na monopol
    producenta.

    >>> Sorry, Winetou, ale jakość kosztuje. Aktualnie większość softu jest
    >>> dostarczana bez jakości, w odróżnieniu od produktów fizycznych czy
    >>> usług na tych produktach fizycznych wykonywanych.
    >> To inna bajka. Tylko jeśli kosztuje, to wzorem towarów fizycznych,
    >> skończy się era darmowego lub/i taniego oprogramowania. Zostaną molochy
    >> z grubą kasą na produkcje i utrzymanie "jakości" kosząc przy tym
    >> użytkowników na cenach aplikacji.
    >Co pięknie pokazuje, że przymus w ramach zawierania umów prowadzi do
    >zniekształcenia cen, generuje bariery wejścia na rynek i zmniejsza
    >konkurencję. Czy konsumenci naprawdę tego chcą? Czy może godzą się na
    >obecny brak gwarancji za obecną cenę?

    Czy może jednak nie mają w ogóle wyboru.


    --
    \------------------------/
    | K...@e...eu.org | http://www.nieruchomosci.pl/mieszkanie,38804171
    | http://epsilon.eu.org/ |
    /------------------------\

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: