  • 11. Data: 2011-07-07 10:27:56
    Temat: Re: Smutne staty - porownanie ofiar smiertelnych PL - DE
    Od: Przemek V <p...@g...com>

    On Jul 7, 10:22 am, topek <t...@p...pl-zamien-0-
    na-o> wrote:

    > Mam w rodzinie czlowieka ktory zarabia z 50k miesiecznie a mimo to
    > kradnie mydlo z hoteli.
    >
    > Mentalnosci tak szybko nie zmienisz jak jakosci drog.

    Z hotelu można ukraść szlafrok, ręcznik, telewizor, poduszkę ale nie
    mydło chyba, że wyjmuje z wózków pokojówkom.

  • 12. Data: 2011-07-07 10:30:17
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "topek" <t...@p...pl-zamien-0-na-o>
    napisał w wiadomości news:4e156caf$1@news.home.net.pl...
    > cut
    > Nie zgodze sie.

    Jak zwykle.
    Patent na jedyne słuszne i trafne poglądy.

    > Chamem na drodze nie trzeba byc.

    Oczywiście, nikt nie mówi że trzeba, dostałeś tylko informacje o przyczynach
    takich skutków.

    > Nowe lepsze drogi nie sa lekiem na cale zlo.

    Na całe pewnie nie.
    Ale trzeba sprawdzić ile tego chamstwa zostałoby na sieci dwupasmowych dróg
    (inne nie powinny być drogami krajowymi) i wtedy ewentualnie leczyć.
    O ile byłoby co - jakiś procent chamstwa zawsze pozostanie.

  • 13. Data: 2011-07-07 10:30:23
    Od: tadek <t...@p...onet.pl>

    On 7 Lip, 10:22, topek <t...@p...pl-zamien-0-na-
    o> wrote:
> [...]
    > topek -> jak zawsze pozdrawiajacy
    > "Może Oko tylko mydli oko
    > i nawet nie należy do Polaka-katolika?".

    Topek masz całkowitą rację.

  • 14. Data: 2011-07-07 10:36:20
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 06 Jul 2011 23:47:34 +0200, DoQ napisał(a):

    > Dlatego uważam że drogi-drogami, ale po to człowiek ma mózg żeby się
    > dostosować do otaczających go warunków. U nas niestety zawodnicy muszą
    > nonstop udowadniać iż są lepsi niż ci poprzedzający.

    Zgadzam sie w 100 procentach, ale na tej grupie to bardzo niepopularny
    poglad. Wiadomo przeciez powszechnie, ze Polacy sa doskonalymi kierowcami,
    a kazdy miszcz prostej ma niezbywalne prawo przycinac 150 w zabudowanym, bo
    mu sie spieszy, a autostrad nie zbudowali.

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 15. Data: 2011-07-07 10:39:44
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

    > zamordyzm sowiecki i wojna spaprały w zasadzie 2 pokolenia
    > polakow.

    Przestań powtarzać tę idiotyczną, obiegową opinię, stworzoną
    by tłumaczyć nasze wrodzone chamstwo i egoizm :-). Nie wiem
    czy wiesz, ale Polacy przez kilka wieków byli pod czyimś
    (mniej lub bardziej dokuczliwym) uciskiem, nie tylko pod
    sowieckim po drugiej wojnie :-). A nawet jak nie byli, czyli
    jeszcze dawniej, też nasza mentalność była podobna. "Każden
    sobie rzepkę skrobie" ;-).

  • 16. Data: 2011-07-07 10:41:46
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 06-07-2011 23:15, topek pisze:

    > Brak zachowania odstepu.
    > Niewpuszczanie innych, przy checi zmiany pasa.
    > Wiszenie na zderzaku.
    > Jechanie permantnie lewym pasem choc prawy jest pusty.
    > Lewo-/prawoskret/jazda na wprost nie z tego pasa co sie powinno celem
    > ominiecia kolejki.
    > Po prostu nie mysli sie o innym czlowieku, mysli sie tylko o sobie.

    ATSD zwracasz im uwagę przy _każdej_ nadarzającej się okazji (np. jak
    staniecie sobie na światłach), czy jesteś tylko fajterem co w necie
    narzeka, a w realu się nie odezwie?

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 17. Data: 2011-07-07 10:42:47
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

    > Z hotelu można ukraść szlafrok, ręcznik, telewizor,
    > poduszkę ale nie mydło ...

    Przenośnię też można zrozumieć albo nie zrozumieć ;-)

  • 18. Data: 2011-07-07 10:49:16
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2011-07-06 23:15, topek pisze:

    > Na polskich drogach w 2010 zginelo 3907 osob
    > http://pl.wikipedia.org/wiki/Wypadek_drogowy

    A ja pamiętam nie tak dawno, jak trąbili że ponad 6 tys...
    Statystyka wciąż kiepska ale trend dobry.

  • 19. Data: 2011-07-07 10:52:02
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2011-07-07 08:17, Mariusz_Maniek wrote:

> [...]
    > chociaż tak jak na tzw Gierkówce, czy 7-ce od Łomianek do Płońska (nie
    > słyszałem, żeby tam ktoś ginął w czołówkach - bo się fizycznie nie
    > da). To że zawsze znajdzie się idiota wjeżdżający na czerwonym (dla
    > niego późno pomarańczowym) - przy okazji piętnuję PMSowicza, który
    > niedawno 'chwalił' się przejechaniem na czerwonym 0,93s i otrzymanym
    > mandatem oraz zaradnością, że utargował - to chyba norma i w PL i De.
    > Ciekawi mnie czy istnieje statystyka mówiąca ilu ludzi na naszych
    > drogach zginęło w wypadkach zderzeń czołowych do wszystkich wypadków

    Do tego jeszcze dochodzi teraz to:
    http://wyborcza.biz/biznes/1,100896,9905755,Tir_y_uc
    iekly_z_autostrad_na_drogi_lokalne.html

    "Jak za dotknięciem czarodziejskiej różdżki od początku lipca prywatnymi
    autostradami jeździ o 50-70 proc. tirów mniej. Trasą A1 w czerwcu
    jeździło ponad 5 tys. ciężarówek dziennie, teraz - 1,3 tys. Na A2 dwa
    tygodnie temu było 8 tys. tirów, dziś - połowa. Gdzie się podziały?
    Kierowcy wybierają równoległe drogi krajowe, które - jeśli obejmuje je
    system e-myta - są tańsze lub nawet całkowicie bezpłatne. "

    Jak ma byc bezpieczniej, skoro na krajowkach znowu zrobi sie gesciej od
    tirow? I od osobowek, ktorych wlascicieli nie stac na przejazdy
    autostradami? Czy ktos liczy w tej sytuacji na cuda? Znowu sie bedzie
    wszystko zwalac na kierowcow.

    --

    memento lorem ipsum

  • 20. Data: 2011-07-07 10:53:57
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2011-07-07 10:39, Robert_J pisze:

    > Nie wiem czy wiesz, ale Polacy przez kilka wieków byli pod czyimś (mniej lub
    bardziej dokuczliwym) uciskiem

    A nawet jeśli nie byli jako państwo, to większość narodu była... chłopami
    pańszczyźnianymi,
    a w najlepszym razie zaściankowymi szlachetkami - gołodupcami