    From: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Smutne staty - porownanie ofiar smiertelnych PL - DE
    Date: Thu, 07 Jul 2011 10:52:02 +0200

    On 2011-07-07 08:17, Mariusz_Maniek wrote:

    > Moim zdanem (nie wszyscy się zgodzą) ale największą winę ponosi BRAK
    > dróg.
    > Zauważcie w jakich wypadkach wykaszanych przez kostuchę jest najwięcej
    > duszyczek.. Zderzenia CZOŁOWE a skąd to się bierze - głównie z tego,
    > że ciągle drogi mają po jednym pasie w każdą stronę. Gdyby było
    > chociaż tak jak na tzw Gierkówce, czy 7-ce od Łomianek do Płońska (nie
    > słyszałem, żeby tam ktoś ginął w czołówkach - bo się fizycznie nie
    > da). To że zawsze znajdzie się idiota wjeżdżający na czerwonym (dla
    > niego późno pomarańczowym) - przy okazji piętnuję PMSowicza, który
> [...]

    Do tego jeszcze dochodzi teraz to:
    http://wyborcza.biz/biznes/1,100896,9905755,Tir_y_uc
    iekly_z_autostrad_na_drogi_lokalne.html

    "Jak za dotknięciem czarodziejskiej różdżki od początku lipca prywatnymi
    autostradami jeździ o 50-70 proc. tirów mniej. Trasą A1 w czerwcu
    jeździło ponad 5 tys. ciężarówek dziennie, teraz - 1,3 tys. Na A2 dwa
    tygodnie temu było 8 tys. tirów, dziś - połowa. Gdzie się podziały?
    Kierowcy wybierają równoległe drogi krajowe, które - jeśli obejmuje je
    system e-myta - są tańsze lub nawet całkowicie bezpłatne. "

    Jak ma byc bezpieczniej, skoro na krajowkach znowu zrobi sie gesciej od
    tirow? I od osobowek, ktorych wlascicieli nie stac na przejazdy
    autostradami? Czy ktos liczy w tej sytuacji na cuda? Znowu sie bedzie
    wszystko zwalac na kierowcow.

    --

    memento lorem ipsum