  • 191. Data: 2011-07-08 23:10:49
    Temat: Re: Smutne staty - porownanie ofiar smiertelnych PL - DE
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl>

    Użytkownik "topek" <t...@p...pl-zamien-0-na-o>
    napisał w wiadomości news:4e160322$1@news.home.net.pl...

    > Bylo w plynie.
    > W pokoju byl w lazience taki duzy pojemnik na mydlo w plynie.
    > Uw osobnik spuszczal/przelwal to mydlo i przywozil w butelkach
    > plastikowych do domu.

    Najwyszy czas poszukac nowych znajomych...
    Nie wiem czy zdajesz sobie sprwe ale o Tobie tez to nienajepiej swiadczy!

    --
    Picasso

  • 192. Data: 2011-07-08 23:13:58
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "P_ablo" <o...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Najwyszy czas poszukac nowych znajomych...
    > Nie wiem czy zdajesz sobie sprwe ale o Tobie tez to nienajepiej swiadczy!

    Ale on się właśnie szczyci takimi znajomymi, nawet Maśląga stawiał za
    przykład.
    Pewnie to sami potakiwacze, a że innych nie lubi to wybór ma niewielki. ;-)

  • 193. Data: 2011-07-09 15:19:16
    Od: topek <t...@p...pl-zamien-0-na-o>

    W dniu 2011-07-08 23:10, P_ablo pisze:

    > Najwyszy czas poszukac nowych znajomych...
    > Nie wiem czy zdajesz sobie sprwe ale o Tobie tez to nienajepiej swiadczy!
    Kolejny miszcz.

    Napisalem: "Mam w rodzinie"
    Umiesz czytac?

    Lapy opadaja :-(

    --
    topek -> jak zawsze pozdrawiajacy
    "Może Oko tylko mydli oko

  • 194. Data: 2011-07-09 15:21:17
    Od: topek <t...@p...pl-zamien-0-na-o>

    W dniu 2011-07-08 23:13, Cavallino pisze:

    > Ale on się właśnie szczyci takimi znajomymi, nawet Maśląga stawiał za
    > przykład.
    Nie lubie mend.
    A Maslag to w porzadku facet. Lubie go po prostu.
    Ciebie nie.

    I faktycznie szczyce sie swoimi znajomymi. Ich liczba i jakoscia.
    Sam to sobie zbudowalem i pielegnuje.

    Ale ty o tym ani nic nie wiesz, ani wiedziec nie musisz, ani sie nie
    zaliczasz.

    --
    topek -> jak zawsze...

  • 195. Data: 2011-07-09 15:22:06
    Od: topek <t...@p...pl-zamien-0-na-o>

    W dniu 2011-07-08 23:09, P_ablo pisze:
    > Użytkownik "Przemek V" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    m.googlegroups.com...

    > Ale Topek ma jak widac samych kiepskich kolegow...
    >
    > Trzeba sobie wybierac odpowiednie tlo aby siebie dowartosciowac :P

    I tak o to jakis miszcz, ktory nie potrafi czytac ze zrozumieniem,
    dorabia ideologie i puszcza w swiat.

    Dramat.

  • 196. Data: 2011-07-09 16:16:33
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    napisał w wiadomości news:4e1855d6$1@news.home.net.pl...

    > Nie lubie mend.

    Lubisz.
    I siebie i Maśląga, inne pewnie też.

  • 197. Data: 2011-07-09 16:17:18
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    napisał w wiadomości news:4e185607$1@news.home.net.pl...
    m.googlegroups.com...

    > I tak o to jakis miszcz, ktory nie potrafi czytac ze zrozumieniem,

    Tak, same miszcze dookoła, a Ciebie biedaka głupi świat nie rozumie.
    Typowe.

  • 198. Data: 2011-07-09 19:02:24
    Od: topek <t...@p...pl-zamien-0-na-o>

    W dniu 2011-07-09 16:16, Cavallino pisze:

    > Lubisz.
    > I siebie i Maśląga, inne pewnie też.
    Jesli Maslaga i mnie nazwiemy menda to tak.
    Lubie mendy.

    Skoro my jestesmy mendami to jak nazwac ciebie?
    Skali brakuje.

    --
    topek -> ...

  • 199. Data: 2011-07-09 19:04:59
    Od: topek <t...@p...pl-zamien-0-na-o>

    W dniu 2011-07-09 16:17, Cavallino pisze:

    > Tak, same miszcze dookoła, a Ciebie biedaka głupi świat nie rozumie.
    > Typowe.
    Nie bucu,
    wyraznie napisalem "Mam w rodzinie"
    Wiec nie musi mnie swiat rozumiec. Wystarczy czytac to co jest napisane.
    I tyle.
    Przyzwoity czlowiek przyzna sie do bledu.
    Ty sie do przyzwoitych nie zaliczasz.

    Tak btw, jakos podobny wydajesz mi sie do mojego czlonka rodziny
    wspomnianego tutaj. Jego tez nie lubi nikt. Ani rodzina, ani sasiedzi,
    znajomych nie posiada.

  • 200. Data: 2011-07-09 19:25:59
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    napisał w wiadomości news:

    > Jesli Maslaga i mnie nazwiemy menda to tak.
    > Lubie mendy.
    >
    > Skoro my jestesmy mendami to jak nazwac ciebie?

    Zwykłym człowiekiem.
    Dlatego z mendami waszego kapeluszniczego pokroju się dogadać nie mogę i
    nawzajem.