  • 151. Data: 2011-07-08 09:45:12
    Temat: Re: Smutne staty - porownanie ofiar smiertelnych PL - DE
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 8 Jul 2011 09:17:45 +0200, Cavallino napisał(a):

    > No to się dowiedziałeś, więc po co jeszcze to ciągniesz?

    Masz racje, to jest jak walenie glowa o sciane.

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 152. Data: 2011-07-08 09:49:00
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Maciek" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Masz racje, to jest jak walenie glowa o sciane.

    Dokładnie.
    Ani w ten sposób z szufladki nie wylecisz, ani zapewne złych cech u siebie
    nie zredukujesz.
    Zamiast zadawać głupie pytania zacznij myśleć co piszesz, w miejsce
    słuchania rozkazów "władzy".

  • 153. Data: 2011-07-08 09:49:13
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    > Nie zajarzyłeś, chodziło mi o to, że kapelusznikowi 60/50 już będzie roiło
    > się koło tych granic.

    juz kumam:)

  • 154. Data: 2011-07-08 10:06:30
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

    > No i właśnie bez sensu jest ta Twoja sygnalizacja,
    > ponieważ stan naszych
    > dróg to właśnie wynik "zniewolenia" w latach 50-90, tylko
    > i wyłącznie,

    Co Ty gadasz? Jakoś na ruskich nie pracujemy od 22 lat, a
    drogi buduje się niewiele lepsze. Przykładów choćby w
    Szczecinie i okolicach mogę podać na pęczki :-). Są miejsca,
    w których budowa drogi trwała dłużej niż okres jej
    bezusterkowego użytkowania... Co, ruscy nam asfalt
    zabierali? Popatrz teraz, masz jaskrawy przykład z ostatnich
    tygodni, kiedy budowlańcy w dzień układali tłuczeń, a w nocy
    go podpieprzali i sprzedawali :-). I co? To też wina
    ruskich? Nie wiem, może przesadzam, ale polskie
    społeczeństwo dało sobie wmówić (albo chciało żeby mu
    wmówiono) że samo jest idealne, tylko te ruskie skurwysyny
    są wszystkiemu winne :-). Częściowo na pewno jest to prawdą,
    ale tylko częściowo, I wcale nie jest to część tak duża, jak
    niektórym się wydaje...
    Masz swoje zdanie, ja mam swoje. Oczywiście szanuję Twoje,
    ale się z nim nie zgadzam. Drogi mamy takie jak mamy z kilku
    powodów. Jednym z najważniejszych jest nasze wrodzone, wręcz
    genetycznie przypisane, brakoróbstwo. Akurat mam okazję
    często wykonywać instalacje na budowach. I widzę że
    mentalność budowlańca nie zmieniła się ani o jotę. Robią
    "dla siebie" albo "dla kogoś" :-). A że z reguły robią "dla
    kogoś" to efekty wszyscy znamy ;-). Drogi też robią "dla
    kogoś", a przynajmniej tak im się wydaje...

  • 155. Data: 2011-07-08 10:09:51
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 8 Jul 2011 09:49:00 +0200, Cavallino napisał(a):

    > Ani w ten sposób z szufladki nie wylecisz, ani zapewne złych cech u siebie
    > nie zredukujesz.
    > Zamiast zadawać głupie pytania zacznij myśleć co piszesz, w miejsce
    > słuchania rozkazów "władzy".

    To nie wladza nakazuje mi jezdzic spokojnie i bez agresji, tylko rozum. To
    jest to cos, co sie ma pod kapeluszem.

    Jesli jakas tam "wladza" jest dla Ciebie glownym punktem odniesienia, to
    szczerze wspolczuje.

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 156. Data: 2011-07-08 10:14:30
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Maciek,

    Friday, July 8, 2011, 10:09:51 AM, you wrote:

    > To nie wladza nakazuje mi jezdzic spokojnie i bez agresji, tylko rozum. To
    > jest to cos, co sie ma pod kapeluszem.

    Z tym kapeluszem, to masz zdecydowanie rację.

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 157. Data: 2011-07-08 10:17:22
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

    > Nie masz zielonego pojęcia o tym, na czego temat tak się
    > jednoznacznie
    > wypowiadasz. RoMan pewnie Ci to wyjaśni - mi już szkoda
    > sił. W PRL-u
    > nie było chamstwa i egoizmu (znaczy był, ale nie tak jak
    > przedstawiasz), a dodatkowo ciężko pisać cokolwiek o
    > polskiej naturze.
    > Nie masz o tym zielonego pojęcia, ale teorie tworzysz dość
    > absurdalne,
    > choć medialnie chwytliwe. Typowe dla ludzi Twojego
    > pokolenia..

    Nie wiem ile masz lat, ale zapewne mniej więcej tyle co ja,
    czyli znamy końcówkę PRL z autopsji :-). I zgadzam się z
    Tobą że większość tu piszących zna te czasy z książek, na
    dodatek "jedynie słusznych", a mają najwięcej do powiedzenia
    ;-). Widzę jak szkoła uczy o tych czasach, gdybym córki nie
    prostował i nie tłumaczył jej jak wtedy było, to pewnie za
    parę lat byłaby całkowicie przekonana, że przed 89 rokiem to
    na każdym rogu stał komunista z cekaemem i strzelał do
    niewinnych Polaków idących na mszę za ojczyznę...

    > Ależ Ty bzdury opowiadasz.

    Dokładnie :-). Kolega nie zauważa np. faktu, że większość
    plujących na ten "zbrodniczy system" zawdzęcza mu prawie
    wszystko. Z wykształcenie włącznie, za które na dodatek
    niczego nie musieli płacić. Ale to typowe ;-)

  • 158. Data: 2011-07-08 10:19:11
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

    > Bzdurą jest, że przez 50 lat, gdy reszta budowała DROGI
    > zgodnie ze
    > wzrastającą liczbą pojazdów, to my staliśmy w miejscu?

    Mam dla Ciebie radę: nie oglądaj już telewizji i zacznij
    myśleć, a nie powielać teksty gadających głów ;-)).

  • 159. Data: 2011-07-08 10:19:58
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > To nie wladza nakazuje mi jezdzic

    Nie?
    To po co brandzlujesz się jakimiś limitami?
    Można jechać spokojnie i setką lub więcej przez miasto (gdy są ku temu
    warunki) i jest to kilka razy bardziej bezpieczne niż dopuszczona 50 w wielu
    innych miejscach.

    > spokojnie i bez agresji, tylko rozum.

    Mylisz "spokojnie" z "wolno i ślamazarnie".

  • 160. Data: 2011-07-08 10:21:11
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

    > Ile masz lat?

    Nie daję mu więcej jak 20 i kilka :-). Gada jak z
    podręcznika historii...