  • 161. Data: 2011-07-08 10:22:21
    Temat: Re: Smutne staty - porownanie ofiar smiertelnych PL - DE
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 8 Jul 2011 10:14:30 +0200, RoMan Mandziejewicz napisał(a):

    > Z tym kapeluszem, to masz zdecydowanie rację.

    Znasz pojecie "back seat driver"? Bo mam wrazenie, ze Ty i Cavallino
    jestescie newsowymi wersjami takiego "drivera" - zaden z was ze mna nie
    jechal, ale do pouczania jestescie pierwsi. I to dlaczego? Bo uderzylem w
    stol...

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 162. Data: 2011-07-08 10:27:04
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Maciek" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Znasz pojecie "back seat driver"? Bo mam wrazenie, ze Ty i Cavallino
    > jestescie newsowymi wersjami takiego "drivera" - zaden z was ze mna nie
    > jechal, ale do pouczania jestescie pierwsi.

    LOL !!!!
    Przyszedł szczeniak na grupę i się szarogęsi, pouczając wszystkich dookoła,
    nawet gdy uni jeździli i pisali na grupie gdy on jeszcze prawa jazdy nie
    miał, a może i skończonej podstawówki.
    Wyluzuj dzieciaku, bo się tylko ośmieszasz.

    A z propagowaniem kapeluszniczych teorii znajdź sobie jakieś forum dla
    mepelepetów, to grupa jest o samochodach, a nie o frustracjach
    kapeluszników.

  • 163. Data: 2011-07-08 10:28:57
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Michał Gut" napisał w wiadomości
    >przy czym wiele z tego co opisales wynika wprost z kasy.
    >zamordyzm sowiecki i wojna spaprały w zasadzie 2 pokolenia polakow.

    tak gwoli scislosci to samowole kultywujemy od ~900 lat, narzekalismy
    tez na zamordyzm prusko-niemiecki, a wystarczylo pare lat zamordyzmu
    murzynsko-amerykanskiego i spaprano niemiecki narod :-)

    >niemcy maja prezna gospodarke ale nikt nie pamieta ze a) cos niecos
    >ze soba przywiezli z wojenki + kosztownosci zydow i innych
    >mordowanych b) zachodnie niemcy byly po wojnie sponsorowane przez
    >zachod.....

    Nie tak duzo bylo tego sponsoringu.

    Inne zachodnie kraje byly nawet mocniej sponsorowane, a autostrad maja
    mniej :-)

    >my dopiero od raptem 20 lat mamy cos, co mozna nazwac gospodarka.
    >Startowalismy z duzym zadluzeniem ktore nalezy obsluzyc. teraz tez
    >mamy co prawda ale nie takie.

    A w liczby patrzyles ? :-)
    Gierek dorobil sie 24mld $ dlugow. Jaruzelski podwoil do 41mld w 1989.
    Teraz w budzet zadluza sie na dodatkowe 10mld co roku :-)

    J.

  • 164. Data: 2011-07-08 10:35:50
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Fri, 08 Jul 2011 10:28:57 +0200 osobnik zwany J.F wystukał:

> [...]
    > Gierek dorobil sie 24mld $ dlugow. Jaruzelski podwoil do 41mld w 1989.
    > Teraz w budzet zadluza sie na dodatkowe 10mld co roku :-)

    porównywanie tych liczb w wartościach bezwzględnych jest bez sensu.
    Nie tylko wartość dolara była inna ale też stosunek długu do możliwości
    spłaty przez państwo.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 165. Data: 2011-07-08 10:35:51
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

    > A według Ciebie ideał kierowcy to taki, który przestrzega
    > ograniczeń
    > prędkości a resztę PoRD cznia?

    Idealnie to powiedziałeś :-). Mnie też wkurza to, że nasi
    dzielni stróże prawa potrafią jedynie schować się z radarem
    w krzakach przy prostej, pustej drodze, a nie zauważają
    chamstwa, brawury i głupoty. Dziadek jadący 60/50 to pirat,
    ale gnojek wyprzedzający na przejściu, prawie po palcach
    pieszych, ale jadący 40, już im nie przeszkadza. Widzę
    prawie każdego dnia takie sytuacje. Żeby było śmiesznie
    zdarza się że niejeden raz świadkami takiego czegoś są
    policjanci, ale nie reagują bo im się nie chce pojechać za
    takim delikwentem.
    Oczywiście nie zawsze, trochę generalizuję, ale niestety
    zatrzymania za niewielkie przekroczenie prędkości stanowią
    chyba 99% zatrzymań...

  • 166. Data: 2011-07-08 10:37:44
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Maciek,

    Friday, July 8, 2011, 10:22:21 AM, you wrote:

> [...]
    > jestescie newsowymi wersjami takiego "drivera" - zaden z was ze mna nie
    > jechal, ale do pouczania jestescie pierwsi. I to dlaczego? Bo uderzylem w

    Dziecko, Ty się naprawdę z jakieś choinki urwałeś...

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 167. Data: 2011-07-08 10:38:17
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Robert_J,

    Friday, July 8, 2011, 10:21:11 AM, you wrote:

    > Nie daję mu więcej jak 20 i kilka :-). Gada jak z
    > podręcznika historii...

    Nie ma lepszego podręcznika historii niż samodzielne jej przeżycie.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 168. Data: 2011-07-08 10:38:27
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "DoQ" napisał w wiadomości
    >Dlatego uważam że drogi-drogami, ale po to człowiek ma mózg żeby się
    >dostosować do otaczających go warunków. U nas niestety zawodnicy
    >muszą nonstop udowadniać iż są lepsi niż ci poprzedzający.

    Ale DoQ - dostosowuja, dostosowuja, bo i inaczej by Niemcy nie
    nadazyli samochodow produkowac, AC by nie bylo, a OC mielibysmy
    najdrozsze w europie.

    Tylko troche slabo dostosowuja, i my mamy np 0.02% ryzyka, Niemcy
    0.01% i to sie zamienia na dwukrotnie wyzsza wypadkowosc.
    Przy czym oni maja jeszcze autostrady.

    Na ktorych IMO nie potrafia dostowac predkosci, bo leje rzesisty
    deszcz, a oni nadal jada 150. Ale wypadkow nie ma wtedy duzo, wiec
    moze oni maja racje .. lub lepsze opony.

    Swoja droga to ciekaw jestem ile w obecnym polskim wyniku zaslugi
    fotoradarow..

    J.

  • 169. Data: 2011-07-08 10:39:54
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello J.F,

    Friday, July 8, 2011, 10:28:57 AM, you wrote:

    [...]

    > A w liczby patrzyles ? :-)
    > Gierek dorobil sie 24mld $ dlugow. Jaruzelski podwoil do 41mld w 1989.
    > Teraz w budzet zadluza sie na dodatkowe 10mld co roku :-)

    Urealnij te liczby uwzględniając inflację. Mocno Cię zaskoczą.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 170. Data: 2011-07-08 10:49:38
    Od: Arek <a...@a...pl>

    > Owszem nie. Głównym powodem jest to, że wyprzedzaniu ani na kursie, a ni na
    > egzaminie na PJ nie jest poświęcona ani sekunda, jak również temu, że nasi
    > drogowcy kasują co rusz miejsca, gdzie wyprzedzanie było dozwolone.

    Święte słowa. A ja z uporem maniaka dodam jeszcze głupotę drogowców. Bo
    wystarczy przemalować pasy na 2+1 i większość niebezpiecznych sytuacji
    zostaje wyeliminowana.

    A.