    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Smartwatch do mierzenia poziomu cukru za 59 dolarów
    Date: Mon, 30 Sep 2024 21:17:49 +0200

    On Mon, 30 Sep 2024 16:53:43 +0200, Akarm wrote:

    > Widziałeś jakąkolwiek reklamę z "refundowanym jakimś przyklejanym gównem"?
    > No to napisz koniecznie, jakie to jest "przyklejane refundowane gówno".
    > Ja twierdzę, że nie istnieje żadna reklama "refundowanego przyklejanego
    > gówna". A skoro ludzie maja przeciwne zdania, to znaczy że któreś z tych
    > osób są kretynami. Wykaż, że kretynem jestem ja i wskaż tę reklamę
    > "refundowanego przyklejanego gówna".

    Może niejasno się wyraziłem, ale zadna sztuka zrobić jakies g*,
    puscic reklamy, i napisać, że cena taka niska, bo z refundacją.

    Glukometrów akurat nie widziałem, ale jakies tam reklamy planów
    oszczędnosciowych/zarobkowe, które poleca Pazura, Lewandowski, itp,
    to często. Czy paru innych badziewi.

    Na polskich portalach. Czy na uznanych zagranicznych typu msn.com.

    Te portale nawet niespecjalnie o tym wiedzą, bo instalują obiekt np od
    gogla, i ten pokazuje, za co guglowi zapłacono.

    J.