  • Data: 2024-10-01 11:21:25
    Temat: Re: Smartwatch do mierzenia poziomu cukru za 59 dolarów
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 30 Sep 2024 21:55:36 +0200, Pixel®🇵🇱 wrote:
    > W dniu 30.09.2024 o 21:40, J.F pisze:
    > [...]
    >
    > A jak myślisz? Nie wiesz, że jak się skaleczysz to ciśnienie powoduje
    > wypływ krwi? Obrazek sensora widziałeś i nie zastanowiłeś się, że jest
    > tam otwór...którym czasem wypływa krew?

    No właśnie się zastanowiłem.
    Jesli to ma igłe jak do strzykawki, przez ktorą krew, a nie - plyn
    tkankowy, wpływa do urządzenia, to:
    -wypływa po pomiarze na zewnątrz? głupio trochę.
    -jest zbiorniczek w srodku? MoĹźe i tak to tylko 2 tygodnie uĹźytku,
    -woda odparowuje ? ale reszta nie ...

    > Wiesz jak działa pasek do glukometru?

    Nie wiem, ale wiem jak działa sonda lambda w samochodzie.

    > Wenflon to Cię robił :)
    >
    > Masz, pobaw się w zadawanie pytań, sądzę że wrócisz mądrzejszy :D
    > https://chatgpt.com/

    Taa, ciekawe ile odpowiedzi będzie prawdziwe :-)

    J.