eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmSmartfon bez internetu - czy ja tej Nokii bede załował do konca zycia? › Re: Smartfon bez internetu - czy ja tej Nokii bede załował do konca zycia?
  • Data: 2013-03-23 15:58:39
    Temat: Re: Smartfon bez internetu - czy ja tej Nokii bede załował do konca zycia?
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > Bo to narod durni (w wiekszosci). Nie potrafi taki telewizora
    > zaprogramowac, to jak ma zrozumiec ze abonament smartfonowy
    > to taki specjalny abonament z wliczonym pakietem :-)

    parafrazujac klasyka - skąd kurwa ci biedni ludzie mająto wiedzieć?
    Ja Tv programuje sobie sam, windę wgrywam sam, swojego smartfona mam z
    internetem.
    Ale potrzebowałem smartfona do skype - mówiłem o tym wszedzie i wszystkim.

    Najpierw nikt nie zająknął sie, ze nie będzie działać.
    Potem jak ide w tej sprawie zrobić coś niestandardowego, to bardzo
    dokładnie tłumacze co po co i dlaczego i jestem wrzucany na coraz to nowe
    minuy.
    Nie chodzi o 50 zł - nie zbiednieje.
    Chodzi o to, że skoro ja sobie nie mogę z tym poradzić, to nie wiem, jak
    miałaby sobie z tym poradzić np. moja 60 letnia mama...