eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmSmartfon bez internetu - czy ja tej Nokii bede załował do konca zycia? › Re: Smartfon bez internetu - czy ja tej Nokii bede załował do konca zycia?
  • Data: 2013-03-23 20:16:39
    Temat: Re: Smartfon bez internetu - czy ja tej Nokii bede załował do konca zycia?
    Od: Atlantis <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-03-23 15:58, Budzik pisze:

    > Nie, to nie tak. W tym duecie to nie ja jestem specjalistą.
    > Operator nim jest - teoretycznie.
    > Więc idąc do operatora i tłumacząc problem oczekuję pełnej odpowiedzi a nie
    > "czepiania się słówek".

    Ja już dawno przestałem na to liczyć. Prawdziwi specjaliści, którzy
    naprawdę znają się na rzeczy mają pewnie lepsze etaty. Mam wrażenie, że
    do siedzenia przy telefonie w trybie ekspresowym przeszkala się
    przypadkowych ludzi, którzy mają radzić sobie z najbardziej powszechnymi
    problemami wedle przygotowanej listy. No i potem są takie przypadki, że
    dzwoni się do operatora Internetu, bo router nie synchronizuje się z
    centralą, a tam zaraz pada pytanie czy próbowałem restartować KOMPUTER. ;)

    > Abastrahuję od faktu, że wiem o co prosiłem i było to zarówno wyłączenie
    > pakietu jak i i nternetu.

    Ok, w takim razie przepraszam. Źle zinterpretowałem twoją poprzednią
    wypowiedź.

    > twórców telefonu obwiniam za to, ze zapoczątkowali tę komedię pomyłek.
    > Jak sam piszesz, stworzyli telefon na podobienstwo komputera na któym to
    > telefonie nie mozna zainstalować tak podstawowego programu jak SKYPE.
    > Gdyby nie twórcy tewlefonu, żadna z kolejnymch pomyłek nie miała by
    > miejsca.

    Tutaj akurat mogę się zgodzić w 100%. Widziałem takie sytuacje u paru
    znajomych - kupił jeden z drugim smartfona w "super promocji" - patrzę
    na ten sprzęt, a tam parametry sprzed paru lat. Procesor poniżej 1 GHz,
    256 MB RAM-u. Biedny android rzeźbi jak może, ale z próżnego i Salomon
    nie naleje. Efekt? System co chwilę uwala jakiś proces, żeby uzyskać
    trochę drogocennych zasobów. Włączysz przeglądarkę - siada graficzna
    nakładka na system i potem trzeba czekać na jej ponowne załadowanie.
    A przecież w dzisiejszych czasach głupia strona WWW potrafi zająć sporo
    zasobów systemowych.

    A potem słyszę od tych ludzi, że ich zdaniem idea smartfona to poroniony
    pomysł - bo oni mieli przez chwilę i wszystko cały czas muliło...

    Sądząc po specyfikacji Lumia 610 to właśnie kolejny taki przypadek.

    > Nie chodzi o wersje na WP.
    > Chodzi o wersje na Lumie 610 któa ponoc ma za mało pamięci.

    To tutaj faktycznie może być problem... Podobnie było w konsolkach PSP -
    na pierwszej wersji odpalenie Skype'a nie było możliwe ze względu na
    zbyt mały RAM (32MB). Kolejne miały dwa razy więcej pamięci i Skype'a
    dostępnego w fabrycznym sofcie.

    Niby swego czasu używałem Skype'a na PDA z Windowsem Mobile i 64 MB
    RAM-u (chodził znośnie) ale od tamtego czasu sporo się zmieniło.
    Współczesne mobilne systemy potrzebują więcej pamięci do normalnego
    działania niż wymagały mobilne okienka sprzed paru lat...