eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmSmartfon bez internetu - czy ja tej Nokii bede załował do konca zycia? › Re: Smartfon bez internetu - czy ja tej Nokii bede załował do konca zycia?
  • Data: 2013-03-24 13:28:37
    Temat: Re: Smartfon bez internetu - czy ja tej Nokii bede załował do konca zycia?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 23 Mar 2013 12:55:03 +0100, Atlantis napisał(a):

    > A u nas to niby lepiej? Parę lat temu słyszałem o człowieku, który
    > wybrał się za granicę z jakąś symbianową Nokią. Miał na niej
    > zainstalowaną nawigację, z której ochoczo skorzystał.

    Do tego nie trzeba symbiana - pierwsze takie niespodzianki zaczely sie na
    "dumbfonach". Jeszcze feja, twitera i innych nie bylo, a telefon mial opcje
    sprawdzania poczty.

    I nie ma sie co dziwic ze nieswiadomi wpadaja w takie pulapki ... ale
    Budzik jest chyba swiadomy.

    > Z ignorancji Amerykanów już się nie śmieję, odkąd w sieci pojawiła się
    > seria "Matura to bzdura". ;)

    Tam jest inna sprawa - to nie tak ze oni nie potrafia wymienic zarowki -
    oni czesto wynajmuja mieszkania, a wtedy ma byc z oswietleniem, woda itp.
    I nie zastanawiasz sie jaka tam zarowka czy uszczelka, tylko dzwonisz po
    ciecia - to sa jego obowiazki.
    Wysokosc tez moze byc rozna, a z drabine niekoniecznie sie ma i mozna z
    niej spasc.

    J.