eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmSmartfon bez internetu - czy ja tej Nokii bede załował do konca zycia? › Re: Smartfon bez internetu - czy ja tej Nokii bede załował do konca zycia?
  • Data: 2013-03-23 15:58:40
    Temat: Re: Smartfon bez internetu - czy ja tej Nokii bede załował do konca zycia?
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > Ale poprosil o wylaczenie internetu, a nie wylaczenie pakietu :-)

    Dzięki JF - myslalłem ze pisze po chinsku

    > No nie, przeciez wystarczy jeden haczyk w systemie operatora i masz
    > wylaczona transmisje danych. Telefon chce ... a siec mowi "wala".

    ano, nawet tak jeden zrobił po mojej reakcji na rachunek
    A potem naprowadziliscie mnie na APNy

    > Wiele lat uzywalem komputera bez internetu, albo dokladnie wiedzialem
    > kiedy i po co sie laczy :-)

    Ano ja też z tych czasów.
    P.S. Pamiętacie 60 godzinne pakiety w TPSA?

    > Ale on nie chce zebu mu tak pracowal. On chce inaczej ..

    Własnie, Czyzby pracownicy byli tak zaprogramowani, że juz jakiekolwiek
    działanie poza defaultowym jest nie do ogarnięcia?