eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmSmartfon bez internetu - czy ja tej Nokii bede załował do konca zycia? › Re: Smartfon bez internetu - czy ja tej Nokii bede załował do konca zycia?
  • Data: 2013-03-23 15:58:39
    Temat: Re: Smartfon bez internetu - czy ja tej Nokii bede załował do konca zycia?
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Atlantis m...@w...pl ...

    > Jak sam piszesz, zrezygnowaliście z PAKIETU na Internet. O ile
    > operator przy okazji nie zapewnił Cię, iż jednocześnie zdalnie
    > wyłączono wszystkie opcje automatycznego łączenia z Siecią, to do
    > nikogo poza samym sobą nie powinieneś mieć pretensji.

    Nie, to nie tak. W tym duecie to nie ja jestem specjalistą.
    Operator nim jest - teoretycznie.
    Więc idąc do operatora i tłumacząc problem oczekuję pełnej odpowiedzi a nie
    "czepiania się słówek".

    Innymmi słowy w tej sytuacji operator powinien:
    - zaproponować rozwiązanie z APNami (ale tu to chyba idealistą jestem)
    - wyłączając pakiet internet zwrócic uwagę, ze telefon i tak będzie się
    łączyc i zaproponować blokadę intenretu.

    Abastrahuję od faktu, że wiem o co prosiłem i było to zarówno wyłączenie
    pakietu jak i i nternetu.

    > Nie wiem jak WP, ale współczesne systemy do smartfonów są projektowane
    > z myślą o pracy podobnej, jak w przypadku współczesnych komputerów,
    > które zazwyczaj cały czas są podłączone do sieci.
    > Rozmawiałem kiedyś ze znajomym, który przez jakiś czas mieszkał w USA.
    > Z tego co mówił, u nich przy najtańszym abonamencie smartfonowym
    > operator włącza opłatę za dostęp do Sieci w podstawową comiesięczną
    > opłatę. Gdy wspominał, iż w kraju zwanym Polską trzeba wykupywać
    > dodatkowe pakiety, ludzie patrzyli z niedowierzaniem.
    >
    > Nie obwiniaj twórców telefonu, że mieszkasz w takim kraju, a nie
> [...]
    twórców telefonu obwiniam za to, ze zapoczątkowali tę komedię pomyłek.
    Jak sam piszesz, stworzyli telefon na podobienstwo komputera na któym to
    telefonie nie mozna zainstalować tak podstawowego programu jak SKYPE.
    Gdyby nie twórcy tewlefonu, żadna z kolejnymch pomyłek nie miała by
    miejsca.

    > Wierz mi, 60 zł miesięcznie to wcale nie tak dużo. Raz w ciągu JEDNEGO
    > DNIA nabiło mi ponad 100 zł. Dlaczego? Zmieniałem pakiet na większy.
    > Konsultant wyłączył poprzedni i aktywował nowy. Sprawa załatwiona.
    > Przynajmniej tak to wtedy wyglądało. Potem przyszedł rachunek i co się
    > okazało? Pracownik zapomniał dodać, że system stary pakiet co prawda
    > zdejmuje natychmiast, ale już na aktywowanie nowego potrzebuje całego
    > dnia...
    > W owym dniu zaledwie przez kilka godzin przebywałem poza domem, gdzie
    > mam WiFi...

    To ma być dużo.
    Mi kiedys nabiło 2500 bo zapomniałem telefonu odłączyć od kompa.
    Ale tam to rzeczywiście była moja wina - ot skleroza.

    > Hmm... Na stronie Skype'a jest dostępna wersja pod WP. Byłoby czymś
    > dziwnym, gdyby komunikator Microsoftu nie miał wersji na komórkowe
    > okienka. ;)

    Nie chodzi o wersje na WP.
    Chodzi o wersje na Lumie 610 któa ponoc ma za mało pamięci.

    Ale ciesze sie, że rozumiesz tę dziwnośc...