eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmSmartfon bez internetu - czy ja tej Nokii bede załował do konca zycia? › Re: Smartfon bez internetu - czy ja tej Nokii bede załował do konca zycia?
  • Data: 2013-03-23 20:22:40
    Temat: Re: Smartfon bez internetu - czy ja tej Nokii bede załował do konca zycia?
    Od: Atlantis <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-03-23 15:58, Budzik pisze:

    > Ano ja też z tych czasów.
    > P.S. Pamiętacie 60 godzinne pakiety w TPSA?

    Miałem go przez parę ładnych lat. Gdy ta możliwość się pojawiła,
    przyjąłem ją jak wybawienie. Jednak w późniejszym okresie nawet
    korzystanie z tej formy dial-upu było prawdziwą męczarnią. Znajomi
    korzystali już wtedy z lokalnej radiówki, a ja mieszkając za przeklętym
    pagórkiem musiałem czekać, aż TP łaskawie zmodernizuje centralę. ;)

    > Własnie, Czyzby pracownicy byli tak zaprogramowani, że juz jakiekolwiek
    > działanie poza defaultowym jest nie do ogarnięcia?

    Myślę, że duża część pracowników pomocy technicznej to przypadkowi
    ludzie, którzy dorabiają sobie szukając lepszej pracy, w swoim zawodzie.
    Przeszli kilka szkoleń, które nauczyły ich udzielania pomocy zgodnie ze
    schematem wymienionym w materiałach instruktażowych, z którymi zapoznali
    się na początku.