eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmSmartfon bez internetu - czy ja tej Nokii bede załował do konca zycia? › Re: Smartfon bez internetu - czy ja tej Nokii bede załował do konca zycia?
  • Data: 2013-03-24 13:22:14
    Temat: Re: Smartfon bez internetu - czy ja tej Nokii bede załował do konca zycia?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 23 Mar 2013 14:58:39 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):
    > Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > parafrazujac klasyka - skąd kurwa ci biedni ludzie mająto wiedzieć?

    TV to z instrukcji obslugi. Ale oni wiedza ze sport maja na kanale 67,
    naciskaja 67 i sa zadowoleni. I bardzo sie dziwia ze sa na swiecie kraje w
    ktorych cos jeszcze trzeba programowac.

    > Ale potrzebowałem smartfona do skype - mówiłem o tym wszedzie i wszystkim.
    > Najpierw nikt nie zająknął sie, ze nie będzie działać.

    No ale w druga strone ... skad operator ma wiedziec cokolwiek o jakims
    programie ? Ktory nie jest zwiazany z jakakolwiek swiadczona przez niego
    usluga.
    Chciales miec smartfona z WP i internetem - dostales.

    > Potem jak ide w tej sprawie zrobić coś niestandardowego, to bardzo
    > dokładnie tłumacze co po co i dlaczego i jestem wrzucany na coraz to nowe
    > minuy.

    A oni mowia "nie mamy pojecia, radz se pan sam ze swymi niestandardowymi
    problemami". No chyba ze sa dobrymi sprzedawcami, wtedy odpowiedza "tak,
    oczywiscie", majac na uwadze w szczegolnosci prowizje :-)

    > Chodzi o to, że skoro ja sobie nie mogę z tym poradzić, to nie wiem, jak
    > miałaby sobie z tym poradzić np. moja 60 letnia mama...

    Dla mamy jest telefon emporia. Nieskomplikowany w obsludze, duze wygodne
    klawisze, duze cyferki i nie nabija rachunku na internecie.
    Choc zapewne sprzedawca pakiet wcisnie :-)

    J.