eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmSmartfon bez internetu - czy ja tej Nokii bede załował do konca zycia? › Re: Smartfon bez internetu - czy ja tej Nokii bede załował do konca zycia?
  • Data: 2013-03-24 13:37:37
    Temat: Re: Smartfon bez internetu - czy ja tej Nokii bede załował do konca zycia?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 23 Mar 2013 10:47:00 +0000 (UTC), Michal Tyrala napisał(a):
    > I w głuchym telefonie któregoś rzędu (kolega kolegi słyszał że) to ja
    > nie do konca wiem, czy wszyscy mowili o tym samym ;-) Bo jakos niewierny
    > Tomasz się we mnie budzi, gdy mam łyknac że w kraju, w ktorym trzeba
    > bulnac za tethering transmisja danych jest nielimitowana.

    Nie pamietasz Pszemola ? Moze byc nielimitowana, bo ile danych ze smartfona
    przeslesz ? Dopiero podlaczenie komputera wzmaga transfer i dlatego trzeba
    doplacic :-)

    Oczywiscie gdzies tam beda ludzie, ktory nie przeczytaja 17-tego punktu
    regulaminu ze komputera nie wolno, i sie zdziwia ze majac nielimitowany
    internet musza placic za transmisje. Albo sie zdziwia ze Kanada to nie USA
    :-)

    (p.s. kiedys czytalem - ich regulami to kupa smiechu, az dziwne :-)

    I tak moze byc, dopoki ktos nie odkryje ze telefon to najtansza kamera do
    podgladu dziecka :-)

    > Bardziej kupie
    > taki wariant, ze im daja np 1GB w abo, a oni tego do konca nie są swiadomi.

    Moze 1, moze 10 - bo jednak warto sie zabezpieczyc.

    J.