  • Data: 2013-12-13 19:52:28
    Temat: Re: Slax i RS232
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan Sebastian Biały napisał:

    > Zapominasz że to jest Unix i wszystko jest plikiem?
    >
    > https://groups.google.com/forum/#!topic/comp.os.linu
    x.development.system/fXHq-ijPgIU

    > http://linux.derkeiler.com/Newsgroups/comp.os.linux.
    development.system/2009-04/msg00081.html

    Port rs-232 też oczywiście jest plikiem, ale żeby w nim poukładać kartki
    przed odczytaniem, to trzeba już zewnętrznego programu, jak stty.
    Więc nie, nie zapomniałem. Pytanie miało pokazać, że z samym bashem
    będzie ciężko. Ale w pythonie już będzie swobodnie.

    > Ale prywatnie przez lata stosowalem inną metodę: socat RS232 -> TCP.

    Ja sobie pisałem jak najprostszy program w C żeby nim obracać w bashu.

    > Podstawowa zasada w Unixie mówi: nie rób tego. Ktoś to już zrobił.

    Ta zasada dobrze się sprawdza również poza Uniksem. Robić żeby zrobić,
    a się nie narobić.

    --
    Jarek