  • Data: 2013-12-13 21:07:15
    Temat: Re: Slax i RS232
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan Sylwester Łazar napisał:

    > O.K. To mogę zrobić. Tylko co i jak.
    > Mam zrobić inny OS?
    > Mam Ubuntu. To coś pomoże?

    W Ubuntu wszystko co potrzeba zapewne już jest. Tylko trzeba by je tak
    zepsuć, żeby nie wyświetlało Gnome (czy jaki tam jest menadżer okienny).

    > Poczytałem. To pewnie byłoby fajne, skoro samo ściągnie i skonfiguruje.

    mpg123-*.tgz albo mpg123-*.txz jest oczywiście również w dystrybuchach
    Slackware. Można sprawdzić na której wersji jest zrobiony ten SLAX,
    ściągnąć sobie plik z mirrora wybranego ze slacware.com i zainstalować
    przez installpkg. Ale może się zaraz okazać, że ten SLAX nie ma jeszcze
    czegoś innego -- a to miksera, a to jakiejś biblioteki, a może w ogóle
    dźwięku w jądrze.

    > Mam 100 obrazków i 100 muzyczek
    > Przychodzi kod d'12' i wyświetla mi się 1.bmp
    > Przychodzi kod d'13' i wygrywa mi się 1.mp3
    > Przychodzi kod d'12' i wyświetla mi się 2.bmp
    > Przychodzi kod d'12' i wyświetla mi się 3.bmp
    > itd.

    Wyświetlać ma pełny ekran można choćby tak: xv -root 1.bmp
    Albo tym telakiem, co go wspominałem.

    --
    Jarek