  • Data: 2013-12-13 20:15:30
    Temat: Re: Slax i RS232
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan Sebastian Biały napisał:

    > Nie istnieje "sam bash". To niezrozumienie unixa. Bash polega właśnie
    > na odpalaniu zewnętrzych programów. W tym konfiguratora tty. W bashu
    > ogromna ilośc poleceń jest zewnętrzna.

    Nie chcę rozpoczynać świętej wojny, ale dla mnie bash, to bash. Tak to
    rozumiem. A polecenia zewnętrzne, to polecenia zewnętrzne. Jak KDE odpala
    się ze skryptu shella, to wcale nie oznacza, że to KDE jest elementem
    basha (gdy ten shell to bash). Sam bash jak najbardziej istnieje i też
    sporo potrafi.

    > Nieprawda. Inny do niedawna wiodący system operacyjny dostarczał
    > wyłacznie odlewy z betonu zamiast klocków.

    Prawda. Jak ktoś ma leniwą naturę, to się trzyma z dala od betoniarzy.
    Obojętnie w jakiej branży by nie robił.

    --
    Jarek