  • Data: 2012-10-24 11:50:43
    Temat: Re: Słabszy i tańszy "odpowiednik" AD8221
    Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

    Am 23.10.2012 14:45, schrieb BartekK:

    > To ja się dołączam do pytania, ale w drugą stronę - jaki pinout przyjąć,
    > tak by dało się wkładać w to samo miejsce jakiś porządny wzmacniacz,
    > właśnie klasy ad8221, oraz coś najtańszego, nawet ua741 by wystarczył.
    > Miejsca na PCB nie ma za wiele, tak by dało się zrobić dwa miejsca
    > oddzielne, a wzmacniacz musi być w jednej wersji urządzenia "bardzo
    > dobry" - a w innej - w zasadzie dowolny.

    To jest akurat łatwiejsze, bo klasyczny pinout (741) mają prawie
    wszystkie wzmacniacze operacyjne. Instrumentalne mają inny pinout ze
    względu na przesłuchy między zasilaniem a wejściami, "klasycznym"
    osiągniesz może 100dB CMRR max. Dlatego masz w instrumentalnym wejścia z
    jednej strony, daleko od siebie, wyjście i zasilanie z drugiej. Są też
    operacyjne z tym pinoutem, ale rzadko spotykane (widziałem tylko u AD) i
    też nietanie (rzędu AD8221)

    Waldek