-
41. Data: 2010-11-11 21:24:10
Temat: Re: Skoda Roomster TSI czy lepiej bez-TSI?
Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>
On Thu, 11 Nov 2010 17:31:38 +0100, J.F
<j...@p...onet.pl> wrote:
> Uwazaj Robercie uwazaj. Bo sie moze okazac ze "zawsze dawalismy taki
> korbowod i nigdy nie pekl" :-)
Nie dziś. Nie opłaca się. Zawsze jest jakiś eurocent do
zaoszczędzenia. Czy to na materiale, czy na procesie produkcji.
> Tak czy inaczej jestem ciekaw gdzie tego tarcia zaoszczedzono.
W silnikach trzycylindrowych w miejsce cztero. W
czterocylindrowcach w miejsce szóstek i w szóstkach w miejsce
ósemek. To się dzieje, patrz np. S250 CDI.
r.
--
____________________________________________________
_____________
robert rędziak e36/5 323ti mailto:giekao-at-gmail-dot-com
I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia.
-
42. Data: 2010-11-11 21:32:11
Temat: Re: Skoda Roomster TSI czy lepiej bez-TSI?
Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>
On 11 Nov 2010 16:32:38 GMT, to <t...@a...xyz> wrote:
> masz dach panoramiczny.
Który latem może się okazać przekleństwem.
r.
--
____________________________________________________
_____________
robert rędziak e36/5 323ti mailto:giekao-at-gmail-dot-com
I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia.
-
43. Data: 2010-11-11 21:51:58
Temat: Re: Skoda Roomster TSI czy lepiej bez-TSI?
Od: "Negatyw" <n...@W...gmail.com>
Użytkownik "to" <t...@a...xyz> napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:4cdc1aa6$0$27035$6...@n...neostrad
a.pl...
> A jeśli macie tam 1.2 80 KM to już w ogóle.
W Punciaku mamy 60KM.
Swoją drogą. Umówię się na jazdę testową dla 1.2TSI 85KM i 105KM.
Pozdrawiam
--
--------------------------
Negatyw
negatyw001(małpa)gmail.com
--------------------------
-
44. Data: 2010-11-11 22:18:05
Temat: Re: Skoda Roomster TSI czy lepiej bez-TSI?
Od: MM <k...@g...pl>
Dnia 11-11-2010 o 21:32:11 Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org> napisał(a):
> On 11 Nov 2010 16:32:38 GMT, to <t...@a...xyz> wrote:
>
>> masz dach panoramiczny.
>
> Który latem może się okazać przekleństwem.
Mam taki dach w P 407 (cały dach, a nie jak w innych autach np pół), i
powiem że jak przeszkadza (a rzadko się to zdarza) to go zamykam. W lato
nie ma tragedii bo jest klima, fakt jak się wsiądzie do nagrzanego auta to
nie jest przyjemnie, trzeba chwilę odczekać lub przed wyjściem zasłonić :)
Odsłonięcie dachu powoduje że auto jest "większe" jak się siedzi z przodu
i patrzy do tyłu, dzieciakowi się podoba, szczególnie jazda w tunelach -
dostaje szału radości od światełek ;D
-
45. Data: 2010-11-11 22:43:27
Temat: Re: Skoda Roomster TSI czy lepiej bez-TSI?
Od: J.F. <j...@p...onet.pl>
On Thu, 11 Nov 2010 20:24:10 +0000 (UTC), Robert Rędziak wrote:
>On Thu, 11 Nov 2010 17:31:38 +0100, J.F
>> Uwazaj Robercie uwazaj. Bo sie moze okazac ze "zawsze dawalismy taki
>> korbowod i nigdy nie pekl" :-)
> Nie dziś. Nie opłaca się. Zawsze jest jakiś eurocent do
> zaoszczędzenia. Czy to na materiale, czy na procesie produkcji.
I stracic na badania, na marce jak sie okaze za slaby ?
>> Tak czy inaczej jestem ciekaw gdzie tego tarcia zaoszczedzono.
> W silnikach trzycylindrowych w miejsce cztero. W
No tak, to jest argument.
> czterocylindrowcach w miejsce szóstek i w szóstkach w miejsce
> ósemek. To się dzieje, patrz np. S250 CDI.
A patrzyles ostatnio w silniki BMW ?
523i, 528i, 525d ..
J.
-
46. Data: 2010-11-11 23:15:49
Temat: Re: Skoda Roomster TSI czy lepiej bez-TSI?
Od: "Negatyw" <n...@W...gmail.com>
Użytkownik "MM" <k...@g...pl> napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:op.vl0ysfllpq3u2r@tech...
> Mam taki dach w P 407
Żonie też się taki dach podoba. Jak on daje radę w sytuacjach mróz / opał?
Oby miły gadżet nie okazał się przekleństem...
Pozdrawiam
--
--------------------------
Negatyw
negatyw001(małpa)gmail.com
--------------------------
-
47. Data: 2010-11-12 09:53:30
Temat: Re: Skoda Roomster TSI czy lepiej bez-TSI?
Od: "bratPit[pr]" <k...@o...pl>
>> Wraz z żoną myślimy o zakupie tego modelu Skody.
> PS. Co Cię skłoniło do zakupu auta które wygląda jak pospawany samolot z
> toitoiem?
haha, ten samochód budzi chyba tylko dwa skrajne uczucia, jedni go lubią
inni nienawidzą,
mi się ten samochód bardzo podoba (choć sam nie wiem dlaczego) a moja Pani
reaguje wręcz alergicznie na jego widok ;-)
brat
Ps co do meritum na podstawie własnych doświadczeń jestem zdania, że nie
kupuje się aut słabych tj. osiągających 100km/h w czasie powyżej 10s i Vmax
mniejszym niż 200km/h, no chyba że stricte do miasta, więc kup najmocniejsze
na jakie Cię stać, niezależnie od tego czy ma turbinę czy nie,
-
48. Data: 2010-11-12 11:09:57
Temat: Re: Skoda Roomster TSI czy lepiej bez-TSI?
Od: "kamil" <k...@s...com>
"RobertRędziak" <r...@g...wkurw.org> wrote in message
news:slrnidok7a.gis.rekin@drapak.wkurw.org...
> On Thu, 11 Nov 2010 17:31:38 +0100, J.F
> <j...@p...onet.pl> wrote:
>
>> Uwazaj Robercie uwazaj. Bo sie moze okazac ze "zawsze dawalismy taki
>> korbowod i nigdy nie pekl" :-)
>
> Nie dziś. Nie opłaca się. Zawsze jest jakiś eurocent do
> zaoszczędzenia. Czy to na materiale, czy na procesie produkcji.
Skoro "nie dzis", znaczy ze "kiedys" i "za moich czasow" Henry Ford na
przyklad stworzyl organizacje charytatywna i ani troche nie przejmowal sie
kosztami. Zachwyceni tym modelem biznesowym prezesi kolejnych koncernow
poszli w jego slady i od ust sobie odejmowali, zeby dac klientom.
Taaa...
>> Tak czy inaczej jestem ciekaw gdzie tego tarcia zaoszczedzono.
>
> W silnikach trzycylindrowych w miejsce cztero. W
> czterocylindrowcach w miejsce szóstek i w szóstkach w miejsce
> ósemek. To się dzieje, patrz np. S250 CDI.
Tyle, ze przecietna trzycylindrowa pierdziawka do miasta ma teraz tyle mocy,
co 6-cylindrowy krozownik szos sprzed kilku dekad.
Pozdrawiam
Kamil
-
49. Data: 2010-11-12 12:51:47
Temat: Re: Skoda Roomster TSI czy lepiej bez-TSI?
Od: J.F. <j...@p...onet.pl>
On Fri, 12 Nov 2010 10:09:57 -0000, kamil wrote:
>"RobertRędziak" <r...@g...wkurw.org> wrote in message
>>> Uwazaj Robercie uwazaj. Bo sie moze okazac ze "zawsze dawalismy taki
>>> korbowod i nigdy nie pekl" :-)
>> Nie dziś. Nie opłaca się. Zawsze jest jakiś eurocent do
>> zaoszczędzenia. Czy to na materiale, czy na procesie produkcji.
>Skoro "nie dzis", znaczy ze "kiedys" i "za moich czasow" Henry Ford na
>przyklad stworzyl organizacje charytatywna i ani troche nie przejmowal sie
>kosztami. Zachwyceni tym modelem biznesowym prezesi kolejnych koncernow
>poszli w jego slady i od ust sobie odejmowali, zeby dac klientom.
>Taaa...
Stal nie kosztuje az tak duzo, zeby sie pewnymi rzeczami przejmowac.
Zmmniejszysz grubosc korbowodu z powiedzmy 6mm na 5mm i ile
zaoszczedzisz - 50 gr ? Oczywiscie na milionie sztuk jest to juz spora
kwota, ale koszta testow, napraw czy dodatkowej kontroli moga byc
wieksze.
J.
-
50. Data: 2010-11-12 14:45:15
Temat: Re: Skoda Roomster TSI czy lepiej bez-TSI?
Od: MM <k...@g...pl>
Dnia 11-11-2010 o 23:15:49 Negatyw <n...@w...gmail.com>
napisał(a):
>
>
> Użytkownik "MM" <k...@g...pl> napisał w wiadomości grup
> dyskusyjnych:op.vl0ysfllpq3u2r@tech...
>
>> Mam taki dach w P 407
>
> Żonie też się taki dach podoba. Jak on daje radę w sytuacjach mróz /
> opał?
> Oby miły gadżet nie okazał się przekleństem...
Problem jest zawsze gdy:
- Wsiadasz do zimnego auta, zimny silnik - czujesz chłód
- Wsiadasz w upalny słoneczny dzień do auta - czujesz żar
W/w wada można uniknąć, po prostu zamykasz roletę i jest git.
W czasie upału jak klima włączona to nie doskwiera słońce, tak samo w zimę
jak już nagrzane to jest ok.
Jak słońce razi tylną kanapę (np na wiosnę lub jesień jak słońce nisko) to
ją przymykasz.
Jak dla mnie, to jest fajna sprawa, auto jest większe (wrażenie) i jeżeli
nie duże pieniądze to kosztuje to warto wziąć.