  • 41. Data: 2010-11-11 21:24:10
    Temat: Re: Skoda Roomster TSI czy lepiej bez-TSI?
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Thu, 11 Nov 2010 17:31:38 +0100, J.F
    <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Uwazaj Robercie uwazaj. Bo sie moze okazac ze "zawsze dawalismy taki
    > korbowod i nigdy nie pekl" :-)

    Nie dziś. Nie opłaca się. Zawsze jest jakiś eurocent do
    zaoszczędzenia. Czy to na materiale, czy na procesie produkcji.

    > Tak czy inaczej jestem ciekaw gdzie tego tarcia zaoszczedzono.

    W silnikach trzycylindrowych w miejsce cztero. W
    czterocylindrowcach w miejsce szóstek i w szóstkach w miejsce
    ósemek. To się dzieje, patrz np. S250 CDI.

    r.
    _____________

  • 42. Data: 2010-11-11 21:32:11
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On 11 Nov 2010 16:32:38 GMT, to <t...@a...xyz> wrote:

    > masz dach panoramiczny.

    Który latem może się okazać przekleństwem.

    r.
    _____________

  • 43. Data: 2010-11-11 21:51:58
    Od: "Negatyw" <n...@W...gmail.com>

    Użytkownik "to" <t...@a...xyz> napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    > A jeśli macie tam 1.2 80 KM to już w ogóle.

    W Punciaku mamy 60KM.
    Swoją drogą. Umówię się na jazdę testową dla 1.2TSI 85KM i 105KM.

    Negatyw
    negatyw001(małpa)gmail.com
    --------------------------

  • 44. Data: 2010-11-11 22:18:05
    Od: MM <k...@g...pl>

    Dnia 11-11-2010 o 21:32:11 Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org> napisał(a):

    > Który latem może się okazać przekleństwem.

    Mam taki dach w P 407 (cały dach, a nie jak w innych autach np pół), i
    powiem że jak przeszkadza (a rzadko się to zdarza) to go zamykam. W lato
    nie ma tragedii bo jest klima, fakt jak się wsiądzie do nagrzanego auta to
    nie jest przyjemnie, trzeba chwilę odczekać lub przed wyjściem zasłonić :)
    Odsłonięcie dachu powoduje że auto jest "większe" jak się siedzi z przodu
    i patrzy do tyłu, dzieciakowi się podoba, szczególnie jazda w tunelach -
    dostaje szału radości od światełek ;D

  • 45. Data: 2010-11-11 22:43:27
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 11 Nov 2010 20:24:10 +0000 (UTC), Robert Rędziak wrote:
    >On Thu, 11 Nov 2010 17:31:38 +0100, J.F
    > Nie dziś. Nie opłaca się. Zawsze jest jakiś eurocent do
    > zaoszczędzenia. Czy to na materiale, czy na procesie produkcji.

    I stracic na badania, na marce jak sie okaze za slaby ?

    > W silnikach trzycylindrowych w miejsce cztero. W

    No tak, to jest argument.

    > czterocylindrowcach w miejsce szóstek i w szóstkach w miejsce
    > ósemek. To się dzieje, patrz np. S250 CDI.

    A patrzyles ostatnio w silniki BMW ?
    523i, 528i, 525d ..

    J.

  • 46. Data: 2010-11-11 23:15:49
    Od: "Negatyw" <n...@W...gmail.com>

    Użytkownik "MM" <k...@g...pl> napisał w wiadomości grup

    > Mam taki dach w P 407

    Żonie też się taki dach podoba. Jak on daje radę w sytuacjach mróz / opał?
    Oby miły gadżet nie okazał się przekleństem...

    Negatyw
    negatyw001(małpa)gmail.com
    --------------------------

  • 47. Data: 2010-11-12 09:53:30
    Od: "bratPit[pr]" <k...@o...pl>

    > PS. Co Cię skłoniło do zakupu auta które wygląda jak pospawany samolot z
    > toitoiem?

    haha, ten samochód budzi chyba tylko dwa skrajne uczucia, jedni go lubią
    inni nienawidzą,
    mi się ten samochód bardzo podoba (choć sam nie wiem dlaczego) a moja Pani
    reaguje wręcz alergicznie na jego widok ;-)

    brat

    Ps co do meritum na podstawie własnych doświadczeń jestem zdania, że nie
    kupuje się aut słabych tj. osiągających 100km/h w czasie powyżej 10s i Vmax
    mniejszym niż 200km/h, no chyba że stricte do miasta, więc kup najmocniejsze
    na jakie Cię stać, niezależnie od tego czy ma turbinę czy nie,

  • 48. Data: 2010-11-12 11:09:57
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "RobertRędziak" <r...@g...wkurw.org> wrote in message

    > Nie dziś. Nie opłaca się. Zawsze jest jakiś eurocent do
    > zaoszczędzenia. Czy to na materiale, czy na procesie produkcji.

    Skoro "nie dzis", znaczy ze "kiedys" i "za moich czasow" Henry Ford na
    przyklad stworzyl organizacje charytatywna i ani troche nie przejmowal sie
    kosztami. Zachwyceni tym modelem biznesowym prezesi kolejnych koncernow
    poszli w jego slady i od ust sobie odejmowali, zeby dac klientom.

    Taaa...

    > W silnikach trzycylindrowych w miejsce cztero. W
    > czterocylindrowcach w miejsce szóstek i w szóstkach w miejsce
    > ósemek. To się dzieje, patrz np. S250 CDI.

    Tyle, ze przecietna trzycylindrowa pierdziawka do miasta ma teraz tyle mocy,
    co 6-cylindrowy krozownik szos sprzed kilku dekad.

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 49. Data: 2010-11-12 12:51:47
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 12 Nov 2010 10:09:57 -0000, kamil wrote:
> [...]
    >kosztami. Zachwyceni tym modelem biznesowym prezesi kolejnych koncernow
    >poszli w jego slady i od ust sobie odejmowali, zeby dac klientom.

    Stal nie kosztuje az tak duzo, zeby sie pewnymi rzeczami przejmowac.
    Zmmniejszysz grubosc korbowodu z powiedzmy 6mm na 5mm i ile
    zaoszczedzisz - 50 gr ? Oczywiscie na milionie sztuk jest to juz spora
    kwota, ale koszta testow, napraw czy dodatkowej kontroli moga byc
    wieksze.

    J.

  • 50. Data: 2010-11-12 14:45:15
    Od: MM <k...@g...pl>

    Dnia 11-11-2010 o 23:15:49 Negatyw <n...@w...gmail.com>
    napisał(a):

    > Użytkownik "MM" <k...@g...pl> napisał w wiadomości grup

    > Żonie też się taki dach podoba. Jak on daje radę w sytuacjach mróz /
    > opał?
    > Oby miły gadżet nie okazał się przekleństem...

    Problem jest zawsze gdy:
    - Wsiadasz do zimnego auta, zimny silnik - czujesz chłód
    - Wsiadasz w upalny słoneczny dzień do auta - czujesz żar

    W/w wada można uniknąć, po prostu zamykasz roletę i jest git.

    W czasie upału jak klima włączona to nie doskwiera słońce, tak samo w zimę
    jak już nagrzane to jest ok.
    Jak słońce razi tylną kanapę (np na wiosnę lub jesień jak słońce nisko) to
    ją przymykasz.

    Jak dla mnie, to jest fajna sprawa, auto jest większe (wrażenie) i jeżeli
    nie duże pieniądze to kosztuje to warto wziąć.