    From: "bratPit[pr]" <k...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Skoda Roomster TSI czy lepiej bez-TSI?
    Date: Fri, 12 Nov 2010 09:53:30 +0100

    > PS. Co Cię skłoniło do zakupu auta które wygląda jak pospawany samolot z
    > toitoiem?

    haha, ten samochód budzi chyba tylko dwa skrajne uczucia, jedni go lubią
    inni nienawidzą,
    mi się ten samochód bardzo podoba (choć sam nie wiem dlaczego) a moja Pani
    reaguje wręcz alergicznie na jego widok ;-)

    brat

    Ps co do meritum na podstawie własnych doświadczeń jestem zdania, że nie
    kupuje się aut słabych tj. osiągających 100km/h w czasie powyżej 10s i Vmax
    mniejszym niż 200km/h, no chyba że stricte do miasta, więc kup najmocniejsze
    na jakie Cię stać, niezależnie od tego czy ma turbinę czy nie,