  • 1. Data: 2010-11-11 08:17:11
    Temat: [DC] [wAw]Prośba o pomoc w ustaleniu świadków wypadku z dnia 26.10.2010
    Od: "kml" <f...@g...lp>

    http://tiny.pl/hwdp9

    "Mam wielką prośbę roześlijcie to do jak największej liczby osób z wa-wy -
    potem oni do jak największej liczby itd. Może znacie kogoś w jakiejś
    redakcji gazety, TV gdziekolwiek, bo policja strasznie kręci w tej sprawie.
    W takim miejscu o takiej godzinie oni nie znaleźli świadków.Takie sprawy
    oglądałem dotychczas w Uwadze lub innych podobnych programach. Teraz dotyka
    to mnie bezpośrednio...Wypadek na Płaskowickiej/Cynamonowej w dniu
    26.10.2010 - szukam świadków! W dniu 26.10.2010 ok. godz.18:00, na przejściu
    dla pieszych na ulicy Płaskowickiej została potrącona moja żona. Żona jest w
    stanie krytycznym i nadal leży w śpiączce w szpitalu na Szaserów. Mamy 2
    małych dzieci 3 i 5 latek.
    Wszystkich mogących pomóc w ustaleniu przebiegu zdarzenia proszę o kontakt
    pod numerami 501161804; 513034001 lub mailem na adres q...@g...com --
    Pozdrawiam, Piotr Kulpanowski

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 2. Data: 2010-11-11 09:06:51
    Od: Rychu <r...@a...pl>

    W dniu 2010-11-11 08:17, kml pisze:
    > http://tiny.pl/hwdp9

    1. Było już ze dwa razy.
    2. Wpisz nazwę użytkownika i hasło by się zalogować.
    3. Może lepiej porozklejać jakieś plakaty po okolicy,
    zamiast tu kolejny raz pisać.

    Rychu
    W-wa | Panda VAN'05
    oznakowana KR637** :)

  • 3. Data: 2010-11-11 09:11:02
    Od: "kml" <f...@g...lp>

    Użytkownik "Rychu" <r...@a...pl> napisał w wiadomości

    > 1. Było już ze dwa razy.
    > 2. Wpisz nazwę użytkownika i hasło by się zalogować.
    > 3. Może lepiej porozklejać jakieś plakaty po okolicy,
    > zamiast tu kolejny raz pisać.

    A to przepraszam, nie zwróciłem uwagi że było wcześniej. Postaram się
    anulować wiadomość.

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 4. Data: 2010-11-12 07:42:48
    Od: Rychu <r...@a...pl>

    W dniu 2010-11-11 09:11, kml pisze:

    > A to przepraszam, nie zwróciłem uwagi że było wcześniej. Postaram się
    > anulować wiadomość.

    Anulować nie warto, bo anulujesz tylko pierwszy post,
    reszta i tak zostaje.

    Rychu
    W-wa | Panda VAN'05
    oznakowana KR637** :)