    Subject: Re: Sklepy z detalami dla mechaników
    Newsgroups: pl.sci.inzynieria
    From: Robert Wańkowski <r...@w...pl>
    Date: Tue, 20 Feb 2018 10:50:38 +0100

    > Czy istnieją sensowne sklepy z w miarę typowymi częściami
    > mechanicznymi analogiczne do sklepów dla elektroników, np.
    > jak taki:
    >
    > http://pl.farnell.com/
    >
    > Pytam, bo nie mogę nic sensownego wygooglać. Jak już ktoś
    > chce coś sprzedać, to na odbiór najlepiej umówić się TIRem.
    > Przykładowo, z analizy wychodzi, że sensowne będzie zrobienie
    > czegoś z ceownika z brązu berylowego. Skąd sobie wtedy dział
    > badawczo-rozwojowy bierze metr takiego ceownika?

    W poprzednim wątku (po zaproponowaniu jak kulą w płot sprężyny
    stożkowej) byłem przygotowany na pytanie z Twojej strony gdzie kupię
    odpowiednią. :-)

    http://www.sodemann-sprezyny.pl/sklep-internetowy/sp
    rężyna-naciskowa-stożkowa/sprezyna-naciskowa-stozkow

    Jak widać gdy jest wybór wszelaki, to cena gasi zapał.

    Co do brązu berylowego to ja szukałem mosiądzu. Nie dość, że konkretny
    wymiar rury prostokątnej to jeszcze taki, który da się polerować.
    Wysłałem zapytanie i znaleźli za normalne pieniądze.

    http://jordan-matcon.pl

    Robert