    From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
    Subject: Re: Seryjny rejestrator jazdy
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Sun, 26 Feb 2017 21:38:41 +0100

    Dnia Sun, 26 Feb 2017 18:40:20 +0100, Cavallino napisał(a):

    > Eee tam, głupie Media Nav wie że wjechało do Francji i wyłącza
    > ostrzeganie o fotoradarach, więc czemu miałoby nie umieć wyłączyć kamery
    > w Austrii?

    Pytanie jeszcze jak z pamięcią do takiej kamery.
    Sprzęt elektroniczny w samochodach jest obliczany np. na 15 lat po 4h pracy
    dziennie. Nie wiem czy dzisiejsze pamięci flash są na to gotowe.

    Do tego po tych 15 latach pracy, bateria powinna dać radę poprawnie
    zakończyć nagranie w razie wypadku i odcięcia zasilania.

    No chyba, żeby to wymieniać przy przeglądach jak klocki hamulcowe, ale taka
    karta SD czy akumulator do kamery to w ASO ze 100EUR będzie jak nie więcej,
    a to znowu podniesie koszty utrzymania samochodu, które gdzieś tam się
    jednak liczy.

    Trudno spekulować na temat bezpośrednich przyczyn tego że motoryzacja jeśli
    chodzi o elektronikę to jest jakieś 15 lat za pralkami i zmywarkami ;)
    Ale zazwyczaj są ku temu jakieś tam powody.