  • Data: 2013-01-17 13:09:52
    Temat: Re: Sciemy producentow
    Od: Piotr Wyderski <p...@n...mil> szukaj wiadomości tego autora

    c...@p...onet.pl wrote:

    > Producent chwali się dokladnoscią regulacji temperatury rzedu 0,2 stopnia.
    > Tylko, ze ta dokladnosc jest w punkcie pomiaru temperatury w komorze,
    > a nie w elemencie (z wlasnym zmiennym zrodlem ciepla) wstawionym do komory.

    Z drugiej strony: mam elektroniczne głowice termostatyczne Technoline.
    Tylko w salonie są sprzężone z odległym sterownikiem, który im mówi,
    jaka w pokoju jest temperatura naprawdę. Pozostałe mierzą sobie same,
    znajdując się przecież niedaleko grzejnika. Jeszcze mi się przez rok
    nie zdarzyło, by ustawiona na nich temperatura odbiegała od temperatury
    w pokoju więcej niż o 0,5 stopnia, co uważam za cud. Może więc i tu się da?

    > Znacie inne przyklady sciem reklamowych?

    Większej niż

    https://pl.wikipedia.org/wiki/Oscillococcinum

    nie znam. :-)

    Pozdrawiam, Piotr