  • Data: 2013-01-17 17:15:29
    Temat: Re: Sciemy producentow
    Od: c...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    On Thursday, January 17, 2013 1:09:52 PM UTC+1, Piotr Wyderski wrote:

    > Z drugiej strony: mam elektroniczne głowice termostatyczne Technoline.
    >
    > Tylko w salonie są sprzężone z odległym sterownikiem, który im mówi,
    >
    > jaka w pokoju jest temperatura naprawdę. Pozostałe mierzą sobie same,
    >
    > znajdując się przecież niedaleko grzejnika. Jeszcze mi się przez rok
    >
    > nie zdarzyło, by ustawiona na nich temperatura odbiegała od temperatury
    >
    > w pokoju więcej niż o 0,5 stopnia, co uważam za cud. Może więc i tu się da?

    Pomiedzy temperatura czujnika, a temperatura w urzadzeniu
    wystepuje zmienna roznica od 2 do 15 stopni.
    Jest tak, bo w urzadzeniu nie mozna mierzyc bezposrednio temperatury.

    Jest wiec analogicznie jak w pierwszym prawie warsztatowca ;-)
    Mierz suwmiarka, zaznaczaj kreda i tnij siekiera ;-)
    A klient niech sobie wierzy, ze ma zrobione z dokladnoscia suwmiarki ;-)

    > Większej niż
    >

    > https://pl.wikipedia.org/wiki/Oscillococcinum
    >

    > nie znam. :-)

    Dobre!