  • 1. Data: 2013-01-16 20:47:28
    Temat: Sciemy producentow
    Od: c...@p...onet.pl

    1)
    Producent chwali się dokladnoscią regulacji temperatury rzedu 0,2 stopnia.
    Tylko, ze ta dokladnosc jest w punkcie pomiaru temperatury w komorze,
    a nie w elemencie (z wlasnym zmiennym zrodlem ciepla) wstawionym do komory.
    Klientowi sugeruje sie, ze stabilizacja temperatury jest na elemencie wstawionym i co
    gorsza on to lyka.

    2)
    Ostatnio kolega zachwalal jajko z dwoma zoltkami.
    Twierdzil, ze dwa male to wiecej niz jedno duze.
    Sprawa wydala mi sie naciagana, dlatego to policzylem.

    Kula o srednicy 1 ma taka sama objetosc co dwie kule o srednicy 0,79 .
    Jajko mieszczace dwa zoltka, musialoby miec dlugosc 1,58 raza wieksza
    niz szerokosc, aby tylko uzyskac jednakowa objetosc zoltek w obu przypadkach.
    Typowe jajka maja stosunek dlugosc do szerokosci nie wiekszy niz 1,37 .

    Znacie inne przyklady sciem reklamowych?

    Pozdrawiam WM

  • 2. Data: 2013-01-16 22:02:53
    Temat: Re: Sciemy producentow
    Od: "v...@i...pl" <v...@i...pl>

    W dniu 2013-01-16 20:47, c...@p...onet.pl pisze:
> [...]
    > Typowe jajka maja stosunek dlugosc do szerokosci nie wiekszy niz 1,37 .
    >
    > Znacie inne przyklady sciem reklamowych?

    Co 4 lata kampania wyborcza :)

    --
    venioo

  • 3. Data: 2013-01-16 22:22:49
    Od: "Irek N." <j...@t...tajny.jest>

    A proszę bardzo.
    Fiat Doublo Max jest o ponad 30cm krótszy niż sugerują to foldery i
    specyfikacje.
    Renault Kangoo Max podobnie, ale o 21.5cm.

    Generalnie producenci robią sobie jaja z klientów i najwyraźniej im to
    uchodzi.

    Irek.N.

  • 4. Data: 2013-01-16 23:33:18
    Od: k...@g...com

    W dniu środa, 16 stycznia 2013 20:47:28 UTC+1 użytkownik c...@p...onet.pl
    napisał:
> [...]
    >
    > Typowe jajka maja stosunek dlugosc do szerokosci nie wiekszy niz 1,37 .
    >

    > Znacie inne przyklady sciem reklamowych?

    Tak przy okazji. Jajka dwu żółtkowe składają chore kury. Mają wadę genetyczną. Nie
    potrafią wyprodukować dostatecznej ilości wapna na skorupkę do każdego jajka to
    pakują dwa żółtka do jednej skorupki.

  • 5. Data: 2013-01-16 23:34:31
    Od: k...@g...com

    W dniu środa, 16 stycznia 2013 22:02:53 UTC+1 użytkownik v...@i...pl napisał:

    > Co 4 lata kampania wyborcza :)
    >

    > --
    >
    > venioo

    Nikt Cie nie przebije.

  • 6. Data: 2013-01-17 06:55:12
    Od: PeJot <P...@m...pl>

    W dniu 2013-01-16 22:22, Irek N. pisze:

    > Generalnie producenci robią sobie jaja z klientów i najwyraźniej im to
    > uchodzi.

    No cóż, *przeciętny* zjadacz chleba jest mało rozgarnięty.

    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem

  • 7. Data: 2013-01-17 09:40:22
    Od: s...@g...com

    > Znacie inne przyklady sciem reklamowych?
    > Pozdrawiam WM

    Wczoraj byłem w sklepie rybnym.
    Rozmawiały sobie dwie panie.
    Jedna chciała kupić śledzie w oleju. Na opakowaniu było napisane 500 g.
    Połozyła na wage pokazała 480 g.
    A gdzie: opakowanie, cebula, olej.
    Konkluzja Drugiej "wszyscy kradną"

  • 8. Data: 2013-01-17 11:28:05
    Od: c...@p...onet.pl

    W dniu czwartek, 17 stycznia 2013 06:55:12 UTC+1 użytkownik PeJot napisał:

    > No cóż, *przeciętny* zjadacz chleba jest mało rozgarnięty.

    Nie musi sie znac na wszystkim, ale powinien moc miec zaufanie do autorytetow.

    To panstwo powinno dbac o to, by nie naduzywano tych autorytetow.
    Oszustwo jest oszustwem i nie wolno zwalac winy na glupote oszukiwanego,
    podobnie jak molestujacy juz nie moze zwalac winy na wyzywajacy ubior kobiety.

    WM

  • 9. Data: 2013-01-17 11:41:05
    Od: PeJot <P...@m...pl>

    W dniu 2013-01-17 11:28, c...@p...onet.pl pisze:

    > Nie musi sie znac na wszystkim, ale powinien moc miec zaufanie do autorytetow.

    Powiedzmy: idę do sklepu po litr mleka 2%. Jaki autorytet ma mi pomóc,
    bo dostałem 0.985 l mleka 1.8% ?

    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem

  • 10. Data: 2013-01-17 13:09:52
    Od: Piotr Wyderski <p...@n...mil>

    c...@p...onet.pl wrote:

> [...]
    > Tylko, ze ta dokladnosc jest w punkcie pomiaru temperatury w komorze,
    > a nie w elemencie (z wlasnym zmiennym zrodlem ciepla) wstawionym do komory.

    Z drugiej strony: mam elektroniczne głowice termostatyczne Technoline.
    Tylko w salonie są sprzężone z odległym sterownikiem, który im mówi,
    jaka w pokoju jest temperatura naprawdę. Pozostałe mierzą sobie same,
    znajdując się przecież niedaleko grzejnika. Jeszcze mi się przez rok
    nie zdarzyło, by ustawiona na nich temperatura odbiegała od temperatury
    w pokoju więcej niż o 0,5 stopnia, co uważam za cud. Może więc i tu się da?

    > Znacie inne przyklady sciem reklamowych?

    Większej niż

    https://pl.wikipedia.org/wiki/Oscillococcinum

    nie znam. :-)

    Pozdrawiam, Piotr