  • Data: 2012-05-08 19:37:04
    Temat: Re: Samsung dalej zrzyna od Appla...
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "AL" <a...@s...tam> wrote in message news:joa8nu$hs2$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
    >
    > Samsung (firma B) wymyslila jakis produkt, ktory nie spotkal sie z
    > uznaniem kupujacych (powody? np. za wczesnie wprowadzony na rynek). Apple
    > (firma A) skopiowala po latach ten produkt i trafila w okres rynku, w
    > ktorym ten pomysl 'chwycil'.
    > Firma B postanawia wiec rowniez powrocic do _swojego_ pomyslu sprzed lat
    > (nie oskarzajac firmy A o plagiat).
    > Firma A widzac, ze firma B zaczyna produkowac podobne towary (ktorych
    > pomysl firma A zerzela wczesniej z B) wytacza firmie B sprawe o plagiat.
    >
    > I tak to mniej wiecej wyglada z dzialaniami firmy Apple.

    I co na to niezawisły sąd?

    > Jest chyba wrecz na odwrot.
    > Przyslowiowy Kali to w tym przypadku Apple wlasnie.

    Nie zrozumiałeś.

    > wylansowal :)
    >
    > asysenty glosowe (nir tak rozwiniete ze wzgledow technologicznych) to ja
    > juz mialem 15 lat temu w komputerze.
    > A pewnie nie slyszales o tzw modach?
    > Od ok 10 lat rozwijana technologia na swiecie.
    > Siri jest co najwyzej jej protoplasta - ale nie unikatowym pomyslem.

    Siri jest lepsza od Vlingo, od Voice Control i wielu innych.
    Dlatego piszę, że Apple wylansował wreszcie działające strowanie głosem.

    > Google tez rownolegle rozwija swoje technologie, z ktorych korzysta caly
    > swiat (mapy, rozpoznawanie mowy, obrazow, tlumacz interaktywny, etc) i
    > nastal taki czas w historii, ze wprowadzil kolejny etap w jej rozwoju.
    > Ze przypadkowo jest podobne do Siri (ktorej Apple nie wymyslil - a o
    > wylansowanie to tez za duzo powiedziane) - no coz.

    Z tą przypadkowością to chyba znowu żartujesz, tak?

    > A co aplle (sprzetowo) wymyslil?

    Ciągle piszesz o tym czego nie wymyślił...
    Odpowiedz na zadane pytanie, jeśli potrafisz.

    > Ekran o duzej rozdzielczosci?
    > Antene, ktora sie zwiera jak sie trzyma?
    > Dwustronna obudowe z szybki, ktora sie rysuje?

    Były inne telefony ze szklaną ochroną ekranu zanim powstał iPhone?
    Czy może jednak wszystkie miały plastikowe okienka?

    > Wykastrowanie telefonu z wielu funkcji nazywajac ten proces 'amejzing'?
    > Bo jakos tez nie moge zauwazyc co Apple wymyslil w iPhonie - no chyba, ze
    > masz na mysli wylansowanie bialych sluchawek ;)

    Nie o tym mówimy - skup się.