  • Data: 2012-05-09 00:43:13
    Temat: Re: Samsung dalej zrzyna od Appla...
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "J.F" <j...@p...onet.pl> wrote in message
    news:jobqpf$p76$1@inews.gazeta.pl...

    > No bo kazdy inteligentny czlowiek wpadnie na to ze zamiast krecic galka po
    > stu kanalach, lepiej jest miec ulubione programy pod jednym palcem :-)

    Ależ jak najbardziej ma ulubione a różnica tkwi w tym, że jeśli
    FOX News 32 od 20 lat było na kanale 32 to użytkownik sobie dalej
    trzyma FOX News pod numerkiem 32. Co w tym trudnego/dziwnego?
    To samo dotyczy ABC 7 Chicago albo PBS 11 - ten numer jest częścią
    nazwy stacji i całkiem logiczne jest że chcąc oglądać ten kanał
    wybierzesz z pilota 32, 7, lub 11. A jak chcesz skakać po ulubionych
    tylko góra dół to naciskasz +/- na pilocie... Nie rozumiem problemu.

    Ja rozumiem że jak masz 7 stacji w okolicy to możesz sobie im
    przypisać 7 kolejnych numerów i łatwiej je spamiętasz, ale jak
    masz 30, 70 czy 200 kanałów to i tak numer jest to tak zwany
    kant du*** rozbić bo chyba nie spamiętasz wszystkich pozycji, co?

    > Zasadniczo nie, ale radia AM w iProduktach tez nie ma :-P

    A wyobrażasz sobie jakość odbioru takiego radia AM noszonego
    w kieszeni przy każdym Twoim obrocie od kierunku nadajnika? :-)

    > FM ma jednak lepsza jakosc. No i jest stereo.
    > Jesli inne warunki nie przeszkadzaja ... to czemu nie wybrac lepiej ?

    Bo Amerykanie nie mają zakodowane w głowach przez dziesiątki
    lat komunizmu że jak chcą posłuchać dobrej muzyki to muszą mieć
    polskie radio program 3 gdzie leci do znudzenia "lista przebojów".
    Kupują kasety, płyty DVD i słuchają "swojej" muzyki...
    I mają lepszą jakość stereo niż z radia FM.
    A radio wykorzystują do wiadomości, alarmów przeciw tornado itp.
    A do takich celów wystarcza AM w zupełności.

    > A w tym przypadku praktyczny zasieg KF jest raczej podobny.
    >
    > A masz w samochodzie KF ?

    Nie mam zielonego pojęcia. Chyba tylko pasmo średnich jest.
    Słucham tylko stacji NPR News na FM 91.5MHz.

    > No, az tak to nie :-)

    > Nie, chodzi mi tylko o to ze ogranicza ilosc chetnych.

    Właśnie w USA dużo mniej ogranicza niż w Polsce.

    > To juz nie jest tak ze mam ochote na gadzet z muzyczka, to kupuje sobie
    > iPoda, bo jest niedrogi i fajny, maly, lekki, z duza pamiecia - jeszcze
    > musze pewien warunek konieczny spelnic :-)

    Były czasy że tu makówki były w domach bardziej popularne niż pecety.

    > Na publicznym w szkole raczej nie bedziesz swojej plytoteki trzymal :-)

    > Nie widze problemu, sa podobne wyroby.
    > Aczkolwiek masz racje - czlowiek kupuje ipoda zeby sobie muzyczki
    > posluchac, a nie jakiegos brzeczenia z AM :-)

    No to sam rozumiesz.

    > O, duzo osob wiedzialo, tylko ze to po prostu nierealne bylo.
    >
    > Myslisz ze 50 lat temu nie sprzedalby sie przenosny grajek muzyczki (mp3
    > jeszcze nie wymyslili), fotoaparat czy kamera filmowa cyfrowa ?
    > Tylko niestety - specjalisci wiedzieli ze tyle ton ferrytu to by na
    > ciezarowke nie weszlo :-)

    :-)