  • Data: 2012-05-08 22:12:27
    Temat: Re: Samsung dalej zrzyna od Appla...
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Maciej Bebenek" napisał w wiadomości
    "J.F" <j...@p...onet.pl> wrote:

    >Nie powstało z wielu powodów. Jednym (chyba nawet głównym) był
    >opór...
    >stacji telewizyjnych ;) Innym - duża liczba (najczęsciej lokalnych)
    >stacji
    >telewizyjnych.
    >Stąd dla stacji łatwiej było promować się numerem kanału niż nazwą,
    >albo i
    >jednym.

    Hm, mamy podobna sytuacje z radiem, duza liczba stacji, czesto
    lokalnych, reklamuja sie
    "Superradio 100.2", a jakos nie przeszkadza to miec przyciskow do
    zaprogramowania.

    Tzn dawniej nie przeszkadzalo, bo teraz Chinczycy nam wciskaja galke
    do krecenia, zupelnie jak 30 lat temu ..

    >Historia, bo teraz, przy telewizji cyfrowej będą musieli coś z tym
    >zrobić

    Juz dawno musieli - odkad sobie wprowadzili satelitarna telewizje
    cyfrowa, to sie zaczeli chwalic funkcja "Favorite" :-)

    J.