  • Data: 2012-05-09 02:15:51
    Temat: Re: Samsung dalej zrzyna od Appla...
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "J.F" <j...@p...onet.pl> wrote in message
    news:jobune$7c4$1@inews.gazeta.pl...

    > Juz dawno musieli - odkad sobie wprowadzili satelitarna telewizje cyfrowa,
    > to sie zaczeli chwalic funkcja "Favorite" :-)

    Z analogowej TV tu u mnie miałem zwykle 2, 5, 7, 11, 32, 50 plus cała gama
    mniej oglądanych lub w hiszpańskiej (meksykańskiej?) wersji językowej -
    na tych wszystkich kanałach stacje reklamowały się numerem kanału...
    Teraz, gdy jest TV cyfrowa i na jednym "kanale" masz po kilka strumieni
    TV się pozmieniało wszystko z numerami włącznie a i tak ABC7 Chicago
    pokazuje się jako "7" mimo że transmitują to na innym kanale :-)
    Po prostu tuner w telewizorze cyfrowym jest oprogramowany tak, że
    ma tabelkę przekodowywania i fizyczny kanał częstotliwości załóżmy 33
    "tłumaczy" widzowi na ekranie na 7-1, 7-2, 7-3 dając mu ABC7 Chicago
    w wersji HD na 7-1, w wersji SD na 7-2 i coś tam jeszcze na 7-3 - nie pomnę.
    Wciąż możesz na pilocie wcisnąć 7 i dostajesz ABC7Chicago.
    Przyzwyczajenia to silna rzecz :-)