  • Data: 2012-05-08 19:40:02
    Temat: Re: Samsung dalej zrzyna od Appla...
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    news:joaij7$6u4$1@news.task.gda.pl...
    > chyba jednak za długo mieszkasz w usa...

    Albo Ty za długo mieszkasz w Polsce...

    > patentowanie ma sens przy produktach innowacyjnych,

    I takie się patentuje.

    > patentowanie kupowanie przez kliknięcie na ikonie kupuj jest kretynizmem
    > bo patentujemy coś oczywistego.

    Apple nie dostałby patentu na coś oczywistego ani coś istniejącego
    wcześniej. Takie są bowiem reguły udzielania patentów.

    > To tak jakby ktoś opatentował wejście do budynku przez naciśnięcie klamki
    > i otwarcie drzwi bo nikt nie wpadł wcześniej
    > aby to opatentować.

    Poczytaj nieco o ochronie patentowej i zasadach przydzielania patentów
    bo mam wrażenie że poruszasz temat o którym nie masz zielonego pojęcia.

    > Zgadzam sie że można zastrzec coś nowego co sie wymysliło nawet ikonę, ale
    > na boga tylko wtedy gdy naprawdę wcześniej nikt takiego czegoś już nie
    > używał. Miktofon jest powszechnie stosowanym symbolem słuchania czy
    > nagrywania. Podobnie czerwona słuchawka i zielona słuchawka. Prawo do
    > patentu powinno przysługiwać tylko temu kto naprawdę pierwszy coś
    > opracował i zastosował a nie komuś kto pierwszy wpadł na pomysł
    > opatentowania.

    Czy mi się wydaje czy Ty mówisz o jakimś nieistniejącym patencie
    i wyśmiewasz jego (NIE)przydzielenie?