  • Data: 2012-05-08 21:05:16
    Temat: Re: Samsung dalej zrzyna od Appla...
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Pszemol" napisał w wiadomości
    "J.F" <j...@p...onet.pl> wrote in message

    >No ale jeszcze raz pytam - co to ma wspólnego z inteligencją?

    No bo kazdy inteligentny czlowiek wpadnie na to ze zamiast krecic
    galka po stu kanalach, lepiej jest miec ulubione programy pod jednym
    palcem :-)

    >W USA słuchano radia w samochodach w czasach gdy modulacji FM
    >się jeszcze nie używało i do dzisiaj są tu bardzo popularne stacje AM
    >na falach krótkich. Czy to jest dla Ciebie też objaw braku
    >inteligencji?

    Zasadniczo nie, ale radia AM w iProduktach tez nie ma :-P

    >Coś co działa, jest praktyczne, ludzie są przyzwyczajeni - po co
    >zmieniać?
    >Zmiana dla samej zmiany? Amerykanie są na to zbyt pragmatyczni.

    FM ma jednak lepsza jakosc. No i jest stereo.
    Jesli inne warunki nie przeszkadzaja ... to czemu nie wybrac lepiej ?

    A w tym przypadku praktyczny zasieg KF jest raczej podobny.

    A masz w samochodzie KF ?

    >Przypomnij sobie co napisał ten recenzent na którego się powoływałeś.
    >Ten iPod właśnie był wart swojej ceny a kosztujące podobnie wyroby
    >konkurencji nie były...

    No, az tak to nie :-)

    >I tu znowu z perspektywy Polski wygląda to na głupotę, nie?

    Nie, chodzi mi tylko o to ze ogranicza ilosc chetnych.
    To juz nie jest tak ze mam ochote na gadzet z muzyczka, to kupuje
    sobie iPoda, bo jest niedrogi i fajny, maly, lekki, z duza pamiecia -
    jeszcze musze pewien warunek konieczny spelnic :-)

    >A tu makówkę masz na każdym kroku, w każdej szkole, biurze.

    Na publicznym w szkole raczej nie bedziesz swojej plytoteki trzymal
    :-)

    >To nie jest ogólny sprzęt do grania tylko specjalizowane urządzenie
    >do
    >muzyki. Ma być małe, tanie i praktyczne. Radyjko FM w USA jest bardzo
    >niepopularne bo tu się słucha głównie AM fal średnich. A teraz bądź
    >tu
    >mądry i każ im zmieścić w iPodzie antene ferrytową :-)

    Nie widze problemu, sa podobne wyroby.
    Aczkolwiek masz racje - czlowiek kupuje ipoda zeby sobie muzyczki
    posluchac, a nie jakiegos brzeczenia z AM :-)

    O, duzo osob wiedzialo, tylko ze to po prostu nierealne bylo.

    Myslisz ze 50 lat temu nie sprzedalby sie przenosny grajek muzyczki
    (mp3 jeszcze nie wymyslili), fotoaparat czy kamera filmowa cyfrowa ?
    Tylko niestety - specjalisci wiedzieli ze tyle ton ferrytu to by na
    ciezarowke nie weszlo :-)

    J.