  • Data: 2012-05-09 01:38:48
    Temat: Re: Samsung dalej zrzyna od Appla...
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 8 May 2012 17:43:13 -0500, Pszemol napisał(a):

    > Ależ jak najbardziej ma ulubione a różnica tkwi w tym, że jeśli
    > FOX News 32 od 20 lat było na kanale 32 to użytkownik sobie dalej
    > trzyma FOX News pod numerkiem 32. Co w tym trudnego/dziwnego?

    Dwa klawisze, upierdliwe.

    > To samo dotyczy ABC 7 Chicago albo PBS 11 - ten numer jest częścią
    > nazwy stacji i całkiem logiczne jest że chcąc oglądać ten kanał
    > wybierzesz z pilota 32, 7, lub 11.

    Ja tam mam zaprogramowane pod 1, 2, 3, .. :-)

    > A jak chcesz skakać po ulubionych
    > tylko góra dół to naciskasz +/- na pilocie... Nie rozumiem problemu.

    ja tez nie rozumiem ... po 32 jest chyba 33, a nie nastepny ulubiony ?
    A 33 moze nawet jest pusty.

    > Ja rozumiem że jak masz 7 stacji w okolicy to możesz sobie im
    > przypisać 7 kolejnych numerów i łatwiej je spamiętasz, ale jak
    > masz 30, 70 czy 200 kanałów to i tak numer jest to tak zwany
    > kant du*** rozbić bo chyba nie spamiętasz wszystkich pozycji, co?

    Nie. Wywalilem pod jakies dalsze numery i nigdy nie ogladam :-)

    > Bo Amerykanie nie mają zakodowane w głowach przez dziesiątki
    > lat komunizmu że jak chcą posłuchać dobrej muzyki to muszą mieć
    > polskie radio program 3 gdzie leci do znudzenia "lista przebojów".
    > Kupują kasety, płyty DVD i słuchają "swojej" muzyki...
    > I mają lepszą jakość stereo niż z radia FM.

    No, FM moze z kasetami konkurowac.
    A kupic swoja ulubiona muzyke ... ale jaka ?
    Radio ma te zalete ze puszczaja cos nowego.

    > Właśnie w USA dużo mniej ogranicza niż w Polsce.

    Nie mowie nie, tym niemniej ogranicza.

    > Były czasy że tu makówki były w domach bardziej popularne niż pecety.

    Makowki czy Apple II ?
    http://en.wikipedia.org/wiki/Macintosh#Market_share_
    and_user_demographics

    Tu pisza o 2% w 2003 ... kurcze, pierwsze iPody naprawde wymagaly
    macintosha do kopiowania plikow ? Bo te 2% to by straszliwie ograniczaly
    rynek :-)

    J.