  • Data: 2012-05-08 19:49:51
    Temat: Re: Samsung dalej zrzyna od Appla...
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "J.F" <j...@p...onet.pl> wrote in message
    news:job0kl$g2c$1@inews.gazeta.pl...

    > No wiesz, ja tez mialem Rubina z pokretlem na 12 kanalow, ale bardzo
    > szybko nawet ten socjalistyczny przemysl doszedl do wniosku ze trzeba to
    > inaczej rozwiazac.
    > I wszedzie jakies skrocone wybieranie powstalo, tylko jak widac w USA nie
    > :-)

    No ale jeszcze raz pytam - co to ma wspólnego z inteligencją?
    W USA słuchano radia w samochodach w czasach gdy modulacji FM
    się jeszcze nie używało i do dzisiaj są tu bardzo popularne stacje AM
    na falach krótkich. Czy to jest dla Ciebie też objaw braku inteligencji?
    Coś co działa, jest praktyczne, ludzie są przyzwyczajeni - po co zmieniać?
    Zmiana dla samej zmiany? Amerykanie są na to zbyt pragmatyczni.

    > Tylko ze to bylo za krzywe spojrzenie, albo przestepca nie wiedzial ile
    > trafi.
    > A tu celem rabanku byl wyraznie iPod.

    Tak czy inaczej psychopaci zabijają z różnych powodów i to że akurat
    celem rabunku był iPod to przecież nieważne. W innym przypadku
    celem rabunku może być paczka papierosów...

    > Ale widzisz - nawet nie, bo chce miec male, zgrabne i oszczedne
    > urzadzenie, no i zeby jeszcze sensowna ilosc muzyczki mialo.
    > A jesli takiego nie robia to czekam.

    A ten co nie czeka bo to co widzi jest już dla niego małe i zgrabne
    i ma dla niego sensowną ilość muzyki to debil o niskim poziomie
    inteligencji bo nie robi dokładnie tak jak Ty? :-))))
    Weź zlituj się - takiej "logiki" to ja mogę oczekiwać po grupowych
    trollach jak Godel czy Ghost a nie po Tobie...

    > Owszem, i to tam nawet gdzies sie przebija ze Compaq na pierwsze
    > takie aukcje zrobil i sprzedal po 1000$. Chetni byli.
    >
    > Ale mniej wiecej o to mi chodzi - ktos chetny na gadzet mogl go sobie
    > kupic wczesniej. mogl z HDD, mogl sobie Discmana z MP3, kupic.
    > iPod wcale taka rewelacja nie byl. A jednak od razu znalazly sie miliony
    > nabywcow. Kosciol :-)

    Przypomnij sobie co napisał ten recenzent na którego się powoływałeś.
    Ten iPod właśnie był wart swojej ceny a kosztujące podobnie wyroby
    konkurencji nie były...

    > No i pamietaj ze to nie gadzet dla kazdego, musiales miec makowke na
    > biurku.

    I tu znowu z perspektywy Polski wygląda to na głupotę, nie?
    A tu makówkę masz na każdym kroku, w każdej szkole, biurze.

    > Ale my tu o ipodzie. Sprzet do grania bez radyjka ?
    > Choc w sumie - walkmany i discmany nie mialy.

    To nie jest ogólny sprzęt do grania tylko specjalizowane urządzenie do
    muzyki. Ma być małe, tanie i praktyczne. Radyjko FM w USA jest bardzo
    niepopularne bo tu się słucha głównie AM fal średnich. A teraz bądź tu
    mądry i każ im zmieścić w iPodzie antene ferrytową :-)

    > Znac to znam, ale sie nie bardzo zgadzam :-)

    > Eee tam sporo. A rachunek jest nieco inny, 4GB na mapy, 6GB na audiobooki
    > i na muzyczke brak miejsca. Albo na ksiazki :-)

    Wtedy kupujesz wersję iPhone 4S z pamięcią 64G. I masz miejsce.

    > Ale .. nawet bez tego rachunku, to przypominam ze Apple sprzedawalo IPoda
    > z wieksza pamiecia, wiec widac komus byl potrzebny :-)

    Sprzedawało z taką pamięcią jakie można było tanio kupić dyski 2.5".

    > No widzisz - jest potrzeba wiecej. Tylko ze 5 lat temu tez byla potrzeba
    > :-)

    50 lat temu też była, tylko nikt nie wiedział że potrzebuje :-)