    From: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Samochód dla biednych i dla bogatych też
    Date: Wed, 6 Jan 2021 20:33:14 +0100

    W dniu 06.01.2021 o 16:49, Cavallino pisze:

    > Tylko dla niemot, które oczekują, iż ktoś zrobi coś za nich.
    > A im wystarczy jak uznają iż hejt jest całą treścią ich życia i poza nim
    > nic więcej nie muszą.
    nie wiem do czego pijesz. jak mamy odejść od paliw kopalnych, jeśli
    transport elektryczny to pojazdy które jeżdżą 30km, ale mają akumulator
    (waga i straty) umożliwiający przejechanie 300km, ale jednocześnie nie
    umożliwiający podróży nad morze, bo tam niema gdzie naładować?
    Jak mamy być ekologiczni, jak drogi rowerowe prowadzą z nikąd do lasu, a
    w centrach miast niema gdzie bezpiecznie roweru postawić. jak mamy
    namawiać mniej sprawnych fizycznie do skorzystania z osobistych
    elektryków skoro niema przepisów? JAk? Teslą/Leafem/twizzy na które stać
    2% polaków z czego mniej niż połowa, może go w niedziele naładować z
    solarów?

    śląsk ma tramwaje na prąd. gdańsk trolejbusy. czy słyszałeś och i achy
    że możemy porzucić spalinowe autobusy bo trują? ja nie. czy słyszałeś że
    niegroźne nam podwyzki cen ropy, bo zamiast tirów będą towary woziły
    pociągi elektryczne - ja nie. więc przyjmij że ekologia kwestia
    myślenia, kultury, dbanaia o świat, a nie zakazu wjazdu do miasta dieslem

    ToMasz